-ZeNoN- Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg har nettopp kjøpt Sapphire sitt 9700pro, og gledet meg vilt til å spille battlefield på nokså brukbare grafikk jeg installerte spillet(original) og satte i gang, det gikk kjempeflott, og jeg hadde 1600x1200i oppløysning og alt av detaljer på fult Men så falt det for fristelsen for å prøve noe jeg så på internett. og det var at hvis man brukte 9800 driveren(såkalt modifisering) fikk man opp til 10 % bedre ytelse på kortet! trodde ikke noe særlig på det, men jeg tenkte at det ikke kunne skade å prøve. jeg brukte rivatuner og kjørte i gang 3dmark03, fikk rundt 450 poeng mindre enn vanlig . og det vanlige var på 4792 Da skiftet jeg selfølelig tilbake til catalyst 3.2 driveren til 9700pro. brukte denne oppskriften for å skifte driver http://www.rage3d.com/board/showthread.php...readid=33656771 Har bare installert skjermdriveren og kontroll panel. Da jeg så skulle spille BF1942 gikk det rett til h******* jeg satte til og med ned til 800x600 og medium i grafikken. Men når ikke det gikk, ble jeg så fortvilt, at til slutt formaterte jeg og installerte bare BF1942 og skjermkort driveren(cat.3.2) og kontrollpanel og de andre driverne som var nødvendig Har prøvd å spille med patchene 1.1 , 1.2 og 1.3. i battlefield Jeg har heller ikke AA eller AF på og alle innstillingene på kortet er OK men allikevel hakker det på ubrukbar grafikk None som kan hjelpe meg med den nøtten? Kan det blitt noe galt med kortet etter modifisering? Finnes det andre drivere for 9700pro? Og er de brukbare? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå