Scarn Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Eg har lasta opp ein ny avatar, men den vil ikkje visast. Den visast på kontrollpanelet, men ingen andre plassar. Fikse det? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Bruker du Firefox? Da hjelper det ofte å trykke Ctrl + Shift + Delete. Vet ikke hvordan du gjør det i IE eller Opera, men det er noe med Slett Private data. Da får du sett avataren din Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Nei, ikkje i dette tilfellet ser det ut til. Eg har Opera og sletta private data, men no changes. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Kan jo være greit å finne ut om problemet ligger hos deg, eller på forumet. Det jeg ser er ihvertfall 'Gizmo' med nisselue på o-en. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 det har på underlig vis fiksa seg (av seg sjølv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg