Tanner Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Når jeg prøver å injstalere msn kommer denne meldingen Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Gå til windows update og oppdater til 'Windows Update Agent 5.8.xxxx' Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Gå til windows update og oppdater til 'Windows Update Agent 5.8.xxxx' Windows update funker ikke =/ Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Da antar jeg at du har en invalid produktnøkkel, noe som gjør at du ikke får verifisert windows versionen for å laste ned updates. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Jeg har ekte windows. Men når jeg trykker på windows update, kommer msn.com opp istedet. Lenke til kommentar
ungkar1 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 har du gått til windows update via IE eller alle programmer? om du ikke har prøvd via IE går du til den linken her: http://update.microsoft.com/microsoftupdat...ault.aspx?ln=no funker ikke det kan jeg anbefale deg amsn som et godt valg i stedenfor Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Når jeg prøver å injstalere msn kommer denne meldingen Er du administrator på din egen maskin? Da kan du også få problemer med å installere MSN. Dersom det eks. er en skole eller jobbpc som er styrt av group policies eller tilsvarende kan du få problemer. Men du kan alltids installere msn fra MSI installeren, da vil det uansett fungere: http://www.softpedia.com/progDownload/MSN-...load-68149.html Endret 30. november 2008 av alaruz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå