A_N_K Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Ville bare si at Opera 7.1 Tech Preview 3 virker bra her så langt, ser supert ut også : ) M2 ser ikke ut til å ville funke dog. Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Så fint, men dette er et linuxforum, og så vidt jeg vet ligger opera på v. 6.12 i linux... MarcelSB Lenke til kommentar
xeon Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Hey hey.. Looking good.. Fontene er ikke saa daarlige heller, eneste som ikke fungerer oppdaget jeg naa.. Det ser sikkert dere ogsaa, but anyway, i'm happy!! Lenke til kommentar
xeon Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 her er linken foroevrig.. : http://snapshot.opera.com/unix/intel-linux...1.0-TP3-REPACK/ Lenke til kommentar
xeon Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Er helt i ekstase jeg naa.. M2 virker som ett skudd her Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Lastet nettopp ned Opera 7.10 P3 for Linux, og den funker bedre enn forrige beta hvertfall... klarer iaffal og surfe på dette forumet, bøgget med forrige beta... Virker svært lovende! Opera er og blir best. Så fint, men dette er et linuxforum, og så vidt jeg vet ligger opera på v. 6.12 i linux... MarcelSB Les på Opera sitt eget linuxforum du, så finner du fort betaen! Lenke til kommentar
kaffetrakter Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Funker bra, bedre fonter, M2 fungerer, ingen bugs paa disse sidene. Alt under Redhat 9. aa, ae, oe, funker dog ikke paa tastaturet under opera. Noen loesninger ? Lenke til kommentar
iDude Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 her er linken foroevrig.. :http://snapshot.opera.com/unix/intel-linux/383-20030404-7.1.0-TP3-REPACK/ goodie ... Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Lastet nettopp ned Opera 7.10 P3 for Linux, og den funker bedre enn forrige beta hvertfall... klarer iaffal og surfe på dette forumet, bøgget med forrige beta... Virker svært lovende! Opera er og blir best. Så fint, men dette er et linuxforum, og så vidt jeg vet ligger opera på v. 6.12 i linux... MarcelSB Les på Opera sitt eget linuxforum du, så finner du fort betaen! OK, så fett Nå gleder jeg meg til den stabile versionen!!! Det er sant: Opera er og blir best! Er betaen noe å samle på a? Funker den til vanlig bruk? MarcelSB Lenke til kommentar
surfer86 Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 er det med mail client denne gangen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå