Aggex Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Bruk Nivea for men under arma og spar pengene til en godlukt! Bra for huden din og lommeboka di. Stemmer for den, fungerer veldig bra, dry impact vel og merke. Om du er ute etter en god-duft, så ta med noen veninner/dama på noen lukterunder på parfymeriet el. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Ralph Lauren har flotte produkter, jeg kan anbefale denne på det sterkeste! Polo Sport 2.6 oz Deodorant Stick Polo Sport by Ralph Lauren. A clean, crisp scent that keeps you cool and refreshed. A state-of-the-art collection of skin fitness essentials created for today's active, health-focused man. The top performance of an alcohol-free, fast-drying deodorant is enhanced with the clean, refreshing scent of Polo Sport. Specially formulated to provide the ultimate in protection, endurance and active style. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Bruker selv Davidoff Adventure Deo Stick til vanlig. Egentlig gir jeg ganske faen i hvilken deo jeg bruker, bare den fjerner lukt utover dagen. Har uansett parfyme på i tillegg Vil ha ei god lukt som er fresh og som folk ikkje unngår Deo som ingen unngår? Deodorant skal ikke luktes, den skal drepe lukt. Parfyme derimot skal lukte Endret 1. desember 2008 av Demantios Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Har du en deo blir den lukten værendes i luften... Og folk lukter den... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Har du en deo blir den lukten værendes i luften... Og folk lukter den... Da bruker du for mye etter min mening Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Armhulen er et sted som lukter dritt etter en kort stund hvis du ikke har noe der. Det er ingen som lukter hva du har under arma hvis du ikke tar det utenpå klærne. En Nivea Roll On dreper lukt, er bra for huden og lukter rent og pent. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Etter å ha brukt utallige dyre godlukt deodoranter har jeg funnet ut at de beste er disse Nivea og liknende som man finner på matbutikken til en billig penge. De gjør jobben: Holder svettelukten unna. Når det gjelder godlukt bruker jeg heller parfyme. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg vil anbefale Van Gils sine Deo-Sticks. Har hatt tre forskjellige, en grå, en orange og en grønn. Aner ikke hva de heter, men godt lukter de i allefall. Lenke til kommentar
Lubber Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Deodorantsticks med noe særlig lukt er noe parfymeindustrien har funnet på for å suge deg for penger. Det er i min mening litt tøvete å bruke penger på en dyr stick, som andre har sagt. Bruk aluminiumklorid fra apoteket mot perspirasjon (selve fukten), evt en parfymefri deodorantstick for å drepe bakterier og hindre lukt, og spar mesteparten av pengene dine til en god parfyme. Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Om jeg tør spørre. Hva er så jævla gale med Axe? Ikke alle som har råd til og bruke 400-500 kroner på deo.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Fordi Axe ikke lukter noe godt. En parfyme til 400-500,- har ihvertfall jeg ca et år. Så hvis det blir ikke mye pr mnd. Dessuten handler det jo om prioriteringer. Jeg vil lukte godt, så jeg investerer. Endret 19. desember 2008 av thrice Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Fordi Axe ikke lukter noe godt. En parfyme til 400-500,- har ihvertfall jeg ca et år. Så hvis det blir ikke mye pr mnd. Dessuten handler det jo om prioriteringer. Jeg vil lukte godt, så jeg investerer. Parfyme er viktig ja, men deodorant trenger ikke koste det samme for min del. Viktigste er jo at den holder lukt tilbake, den skal ikke lukte selv. Det lukter jo bare jævlig Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Så klart skal ikke deoen lukte. Deo pleier jeg å kjøpe på apoteket for en hundrelapp. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Om jeg tør spørre. Hva er så jævla gale med Axe? Ikke alle som har råd til og bruke 400-500 kroner på deo.. Er vel svært, svært få som kjøper deodoranter til 400-500kr, hvis dette i det hele tatt finnes. Du får deodoranter (type Nivea f.eks.) som koster det samme som Axe, men er mye, mye bedre. Er det parfymer du tenker på blir dette noe helt annet. Parfymer er jo noe helt annet enn en deodorant og dreper ikke vond lukt, men får deg i stedet til å lukte spesielt godt. Husk at det ikke er nødvendig å gå rundt med parfyme på til en hver tid hver eneste dag, men det du bør bruke til en hver tid er en grei deo-stick som du finner på nærmeste butikk til 30kr. Dette tror jeg de aller fleste skal ha råd til, ettersom dette er det samme som en flaske Axe koster såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Bruker du axe som deo? Imponerende. Deodorant er et kosmetisk produkt som påføres primært i armhulen for å overdøve, skjule, forebygge eller fjerne kroppslukter, som forårsakes av nedbryting av bakterier i forbindelse med svette. Bakterier næres av svetten og døde hudceller og syren som dannes i prosessen forårsaker en syrlig svettelukt. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Han spør jo "hva som er galt med Axe for de som ikke har råd til å bruke 400-500kr på deo". Da bruker han vel antageligvis den som deo. Lenke til kommentar
Balsature Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) jeg smører litt margarin i armhula, da slipper jeg svette og sånt .. bruker som oftest tine noen andre som gjør det eller er det rart?! Endret 20. desember 2008 av margaas Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hva med en av disse? http://www.etiskforbruk.no/nyheter/stinken...doranttest.html Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Etter hva jeg har fått med meg og selv erfart er at Nivea er ganske god på deodoranter. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg tror jeg har blitt allergisk mot deoderanten min. Det svir ihvertfall forferdelig når jeg tar den på... Vet dere om noen milde antiperspiranter? Pris er ikke så nøye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå