thrice Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Antiperspirant kommer som oftest i roll-on form. Den har stoffer i seg som gjør at svetten ikke slipper ut av armhulene. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 26. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Kan ikkje navna på dei forskjellige sakene... Men Heiter det stift den deodoranter som er på en måte som en lypsyl?Teit forklart Men likar ikkje ei sterk lukt... Noko som kjennast fra mils avstand vil eg ikkje ha.. Men ei svak god lukt som er god på nær avstand.. sjønner dere? Vil ha Deo, ikkje parfyme på spray. Prøver så godt eg kan å forklare. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 har aldri brukt anti-perspirant selv, men siden ikke svetten kommer ut, kommer den da ut andre steder da? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 OZ-Racing. Jeg vil anta det, siden en av svettens oppgaver er å regulere kroppstemperatur. Hvis du ikke er av de få menneskene som produserer for mye svette, slik at kroppstemperaturen ikke er på stell. Bolivar, Mener at det heter stift/stick ja. Tror du skal gå ganske amok med stiften hvis du klarer å bli luktet på mils avstand. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 26. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Greide det med "212 sexy men"! den har lang distanse på! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Greide det med "212 sexy men"! den har lang distanse på! Mener du at den luktet veldig mye? Jeg bruker Chanel Pour Homme Sport på sommeren. Den er forholdsvis lett. Har forsåvidt aldri hørt om den du nevner. Endret 26. november 2008 av thrice Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 26. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Er nokke med Carolina som har laget den... Mista ned boksa på golvet så heile greia er heilt ødelagt Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Ah, merket er ukjent for meg. Hvorfor vil du ikke ha spray, egentlig? Når det kommer til dette med hvor mye det lukter, kan nesen din fort lure deg. Over tid merker jeg så vidt at jeg har på meg en parfyme, og bommer av og til med doseringer. Endret 26. november 2008 av thrice Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 26. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Veit ikkje korsen eg har fått det til og har noko imot spray... Grunnen er ukjent... :S Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Du kan alltids spørre om du kan få med deg noen prøver. Forrige gang jeg var ute og handlet endte jeg opp med 7 prøveflasker. Det kan godt hende at dette med spray vs stick er en tilvenningsprosess. Endret 26. november 2008 av thrice Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Det er skremmende i seg selv at man bruker Axe etter barneskolen. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Jeg liker best deo-sticks uten alkohol. Polo Black er min favoritt, men det er en fra Paco Rabanne som er veldig veldig god også. Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Etter jeg fant ut at jeg reagerte på sånn parfyme mot hud prøvde jeg en slik perspirant som folk snakker om, og det er mye bedre enn en med lukt. Gå på apoteket og hør med dem, det er jo parfymen som skal lukte! Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 28. november 2008 Rapporter Del Skrevet 28. november 2008 Meg fikk kraftige utslett etter bruk av parfymerte deoer så nå holder eg meg til biotherm homme deo stick. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 28. november 2008 Rapporter Del Skrevet 28. november 2008 Han vil ikke ha parfyme men en deo-stick! Bruker en av burberry selv, har også en perspirant-greie. Bruker som regel den etter dusjen, og tar et par sprayer med parfymen. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 28. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. november 2008 Har brukt spray 3 ganger no... Har tatt å slått på spraytuppen, slik det blir eit lite dryss med parfyme på meg.... Det lukter jo jevli kraftig! Bruker "Game" av Davidoff som spray... Deoen min gjekk i golvet og knuste :S Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 28. november 2008 Rapporter Del Skrevet 28. november 2008 Bruk Nivea for men under arma og spar pengene til en godlukt! Bra for huden din og lommeboka di. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå