Eplekaka88 Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Heisann^^ Er en gutt på 17 år som spør om ei god lukt! Bør kunne kjøpast i norge og i butikk... Vil ha ei god lukt som er fresh og som folk ikkje unngår Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Da unngår du AXE ihvertfall Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Det beste er sånn roll-on eller en slik du kjøper på flyplassen. Som han over her sa, unngå Axe. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Den svarte Ferrari deodoranten er veldig god. Hvertfall når du får den på deg, selvfølgelig forskjellig fra person til person.. Vet de har den på Vita. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 26. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Har ikkje planer om Axe... det virker så... masseprodusert ut Har en "212 Sexy menn" no... denne lukta eigentlig berre "sprit" vist dykk skjønner... ikkje noko spesiell lukt... hadde en "game" fra davidoff før, denne var god Andre anbefalinger? Tenker ¨prøve noko nytt... Ferrarien kan eg sjå på Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 (endret) men Lacost sin Pour Homme Lacoste har ingen deodorant som heter "Pour Homme" (Tror iallefall det ) Det er vel fransk og betyr "for menn" Endret 26. november 2008 av HammerBro Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Jasså? Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Hmm?? Virket egentlig litt for rart at en deo skulle hete pour homme. New:Lacoste deo Pour homme- pour homme (for men) Jeg er sikkert bare dum. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Er det rart at det finnes deo for menn? Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Nei. Har hatt et par deo`er fra locoste og de merker alle deoene/parfymene med pour homme/femme. Synes det var litt komisk Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Hvis du er ute etter å utstråle god lukt er det vel strengt tatt bedre å gå til innkjøp av en parfyme. I forhold til deodoranter er den grå fra Lacoste som er referert til litt høyere opp bra. Ellers kan jeg anbefalle det meste fra Clinique. Lenke til kommentar
MrLian Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Hvor har det blitt av gillette's gel? Den var jo den beste! Finner den ikke lenger i butikkene! Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 synts Dior Homme er digg jeg da Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Jeg har aldri forstått meg på å bruke en deo stick. Bruk en antiperspirant som ikke lukter og en god parfyme. På den måten slipper du svetteflekker også. Av egen erfaring vil jeg påstå at du finner de beste antiperspirantene på apoteket. Jeg ville tatt en tur innom et parfymeri med noen venninner. Siden du er 17 kan en lett duft være noe for deg, selv om det er vinter. Endret 26. november 2008 av thrice Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Espennt, Antiperspirant gjør bare at man ikke svetter i armhulene, eller det er ihvertfall det den skal gjøre. Nå vet du alt du trenger om det også Et annet pluss er at man slipper "deodorant flekker" . Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 26. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Har lyst på deo... Likar ikkje sann sprayparfyme... av en eller annen merklig grunn... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 I følge en kompis i USA er AXE helt vanlig der borte, og ikke forbeholdt for personer i barneskolen. Merkelig at det er så stort skille på akkurat det området. Han bor riktinok i South Dakota som kan ha noe å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå