Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

The Naked Man

Anbefalte innlegg

Var et forsøk på deg :p

Så tidlig på morningen er det ikke alltid like lett å formulere setningene riktig :p

Sorry, er nok opptatt og det jeg sa var ment som et hint til L4r5.

Huff, hvorfor skal jenter alltid tro at "jeg er opptatt" er et legitimt argument! :D

Edit: Spesielt når "jeg er bergenser" er mye mer egnet til å skremme vekk gutter!

Endret av Alinoe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Huff, hvorfor skal jenter alltid tro at "jeg er opptatt" er et legitimt argument! :D

Edit: Spesielt når "jeg er bergenser" er mye mer egnet til å skremme vekk gutter!

:rofl: Det skal jeg huske hvis jeg trenger å skremme bort flere.

Lenke til kommentar

Skulle gjærne prøvd det. Men min getting laid rate er lav for tiden! Så vil ikke risikere noe, kall meg balleløs. Gjorde det faktisk på eksen en gang når jeg tenker meg om, men det er trossalt et helt annet type forhold. Det ble det mest ledd av,

"Du har ikke tengt at den der skal inni meg?"

-"Jeg vet du har vært løs, men jeg kan da gjøre et forsøk?"

da ble hun sur.

Lenke til kommentar

Ja det der er det jo bare å kjøre på med! Hva er det verste som kan skje?

Får du deg ikke et ligg så får du no iallefall det travelt med å komme deg vekk fra åstedet idet hun ringer purken. Kort sagt, det blir spenning i luften!

Det kan jo og være hun bare ser på deg og ler. Da er det nok best å si "jasså du. Få se om du tør å kle av deg her fremfor meg, din pyse" eller kanskje rømme.

Lenke til kommentar
Skulle gjærne prøvd det. Men min getting laid rate er lav for tiden! Så vil ikke risikere noe, kall meg balleløs. Gjorde det faktisk på eksen en gang når jeg tenker meg om, men det er trossalt et helt annet type forhold. Det ble det mest ledd av,

"Du har ikke tengt at den der skal inni meg?"

-"Jeg vet du har vært løs, men jeg kan da gjøre et forsøk?"

da ble hun sur.

hahaha, bra kommentar komme med :D

Lenke til kommentar

Sikkert morsomt å testa det slik som på HIMYM. Jeg gjør noe lignende, men det er når man skal sove sammen med en dame for første gang. De situasjonene hvor du vet begge vil ha sex, men situasjonen tilsier at man burde vente litt.

Mitt triks er ganske greit: man legger seg i senga, kysser litt og koser. Så stikker du på do først (så sant du må). Så stikker hun på badet for å fjerne sminke, vaske, stelle, behandle og gudene vet - det tar som regel litt tid. Da kler jeg av meg naken og legger meg under dyna.

Hun kommer tilbake, setter seg på senga og tar av seg klærne untatt BH og truse. Så legger man seg inntil hverandre og du kan banne på at hun sier: "Oi, helt naken du jo! 10hi". Det har fungert 100% på meg. Ikke nødvendigvis at man har samleie hver gang, men det ender med at hun også ender naken og man koser.

Så poenget mitt er, nakenhet er en veldig bra ice-breaker.

Ninja-edit: når man ligger på siden og du (som gutt) ligger bak henne naken, så legger jeg alltid junior fint plassert mellom rumpa/låra hennes. Skulle den bli stiv, som den ofte blir da, så kjenner hun dette. I 9 av 10 tilfeller så vil hun begynne å bevege rumpa si litt for å tease. Da er det ikke lenge til før du har lurt den inn.

Men trå varsomt, alt etter situasjonen.

Ninja-edit 2: Jeg sporet av over i sex, men det falt så naturlig inn å dele med dere <3

Endret av thaislap
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...