Zash Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Så nettopp How I Met Your Mother S04E09, der episoden egentlig handlet om "The Naked Man" "The Naked Man" går ut på at du på en date kommer deg hjem til hun (eller en annen plass der dere har privatliv), og mens hun er ute av rommet, kler du av deg alle klærne, og står der naken og venter på hun. Dette skal da, i følge episoden, skaffe deg et ligg i 2 av 3 forsøk. Derfor lurer jeg på, er det noen som har prøvd dette? Har selv lyst å prøve det, bare for å se reaksjonen og utfallet =) Endret 26. november 2008 av Zash Lenke til kommentar
mirgrot Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 You go girl! video tape for proofs Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Det kan, og vil mest sannsynlig resultere i en helt horribelt pinlig situasjon, noe som vil ha som konsekvens at Junior får akutt blodtap og går og gjemmer seg, noe som igjen vil resultere i en enda mer horribelt pinlig situasjon. Men, hvis du tror du kan pull it off, kjør på Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg har ingen anelse,men kansje noen her får prøve? vil iallefall ha denne i mine innlegg for å se hvordan det går Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 2 out of 3 times Lo når jeg så dette innlegget, ser selv på HIMYM ^^ Lenke til kommentar
Myrstad Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 dette høres veldig kult ut da, trur det blir mest pinlig for jenta da! hu kommer jo til og bli så satt ut som f da:D kjør stil med cowboy-hatt i tillegg da er det garantert Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Haha... Håper det er noen som prøver denne som kan rapportere Lenke til kommentar
Kieft Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Haha. Måtte le litt av tittelen, har selv sett episoden og lurer på det samme. Håper noen som har prøvd dette kan svare i tråden. Venter i spenning^^ Lenke til kommentar
Thebubble Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 HMYM er en serie i sin egen klasse <3 Tviler på naken stuntet fungerer in real life. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Kjør på med cowboy hatt og svart skinnbukse med fransk åpning, da er du sikret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Haha... Håper det er noen som prøver denne som kan rapportere Hadde funka på meg Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Haha... Håper det er noen som prøver denne som kan rapportere Hadde funka på meg Bor du i nærheten av frogner? Hehe, elsker HIMYM, men tror ikke 2 av 3 er ett realistisk mål. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Haha... Håper det er noen som prøver denne som kan rapportere Hadde funka på meg Bor du i nærheten av frogner? Hehe, elsker HIMYM, men tror ikke 2 av 3 er ett realistisk mål. Sorry, Bergen her Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Like greit, da forsvant interessen fort! Lenke til kommentar
Zash Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Haha... Håper det er noen som prøver denne som kan rapportere Hadde funka på meg Bor du i nærheten av frogner? Hehe, elsker HIMYM, men tror ikke 2 av 3 er ett realistisk mål. Sorry, Bergen her Hmm, Kanskje jeg skal ta et forsøk der når jeg skal hem på perm til jul =) Har ikke så altfor mange muligheter å prøve det på... Kanskje hvis det blir en Tromsø tur før jul! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hmm,Kanskje jeg skal ta et forsøk der når jeg skal hem på perm til jul =) Har ikke så altfor mange muligheter å prøve det på... Kanskje hvis det blir en Tromsø tur før jul! Ikke for å virke innbilsk, men et forsøk på meg eller et forsøk i Bergen eller hva? Skjønnte ikke helt.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Det funker nok det, men da er det viktig at man har bygd opp attraction først. Uten det så blir du nok lett kasta ut Lenke til kommentar
Zash Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Hmm,Kanskje jeg skal ta et forsøk der når jeg skal hem på perm til jul =) Har ikke så altfor mange muligheter å prøve det på... Kanskje hvis det blir en Tromsø tur før jul! Ikke for å virke innbilsk, men et forsøk på meg eller et forsøk i Bergen eller hva? Skjønnte ikke helt.. Var et forsøk på deg Så tidlig på morningen er det ikke alltid like lett å formulere setningene riktig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Var et forsøk på deg Så tidlig på morningen er det ikke alltid like lett å formulere setningene riktig Sorry, er nok opptatt og det jeg sa var ment som et hint til L4r5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå