Haunts Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Ja, altså når jeg skal se på en video, si på youtube, så stopper den midt i videoen og jeg må refreshe siden på nytt for å kunne starte den på nytt. Men akkurat det samme skjer hele tida. Veldig irriterende når jeg skal se på for eks. anime osv. Det har vært slik siden i går. Kanskje ikke så veldig detaljert innlegg, men noen som har noen forslag? Bruker btw Internet Explorer som nettleser. Endret 26. november 2008 av Andum Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 For å bruke elimineringsmetoden, så kan du jo teste med en annen nettleser. Restartet nettleseren og pc-en? Har det vært slik lenge? Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Restartet både nettleser og pc. Og nå lasta jeg ned ny nettleser (avant) og jaggu skjedde det igjen, virker som det alltid skjer hvis jeg trykker på noe anna mens jeg ser på videoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå