Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hjelp for å finne sykkel

tommynes

Anbefalte innlegg

Noen stjal sykkelen min på bussholdeplassen mens jeg var på skolen. Jeg hadde glemt låsenog hadde satt den bak et tre. Dette kan bare ha skjedd i en tidsperiode på fire timer ifølge vitner som har sett den stående. Mine teorier er at noen drittunger har slengt den i grøfta noen hundre meter borte eller at en kjent kleptoman i bygda har satt den garasjen sin hvor ikke jeg kan finne den. Etterlysninger skal legges i ut i lokalavisa og på plakater og forholdet skal anmeldes. Noen som har noen andre tips for å finne sykkelen min?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen stjal sykkelen min på bussholdeplassen mens jeg var på skolen. Jeg hadde glemt låsenog hadde satt den bak et tre. Dette kan bare ha skjedd i en tidsperiode på fire timer ifølge vitner som har sett den stående. Mine teorier er at noen drittunger har slengt den i grøfta noen hundre meter borte eller at en kjent kleptoman i bygda har satt den garasjen sin hvor ikke jeg kan finne den. Etterlysninger skal legges i ut i lokalavisa og på plakater og forholdet skal anmeldes. Noen som har noen andre tips for å finne sykkelen min?

ta først å ring politiet der du bor, hør om de har fåt den inn. hvis ikke, så spør dem hvem som henter og lgrer sykler for dem. ofte er det rednings selskapet falck. de har nummer 02222, de kan hjelpe deg. dette selv om du ikke har registret rammenummer noe sted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...