Nevvis Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Har over lengre tid brukt løsningen som er implentert i WMP11 (tidligere stand-alone kalt "Media Connect" eller noe lignende), og med en kodekpakke installert på xbox 360 kunne jeg fint browse og spille av både musikk og video som lå på PC'en min. Problemet er at nå nylig har jeg fått problemer med å finne alle videoene mine. Fant ut etter en stund at jeg kun kunne se og spille av media som lå i Mine Dokumenter (Intern video, Min Musikk osv.), mens før hadde det ikke noe si hvor det lå. Tenkte det kanskje kunne ha noe å gjøre med at vi har fått ny router, eller Xbox Live-oppdateringen, men det virka en periode etter dette også. Er såklart ikke et stort problem, men om det er mulig kunne jeg tenke meg å slippe å flytte all video/musikk over på en annen harddisk. Lenke til kommentar
Satanica Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Sliter med noe av det samme problemet selv så hiver meg like greit inn i denne tråden jeg også. Prøver som fader å få media center til å funke med konsollen, men når det kommer til den extender saken i media center så får jeg opp enten firewall problem eller at jeg ikke har den extenderen. Så finner jeg heller ikke 360 på maskinen lenger heller. Prøvde å bytte firewalls og slettet adware siden det ikke funket med livecare programmet siden jeg leste at det ble anbefalt. Er det noen porter som jeg trenger å fikse på? har prøvd å følge diverse guider rundt, så begynner å bli veldig usikker her. Så hvis noen kunne sendt en liten guide på hvilke porter eller hva det kan være hadde jeg blitt takknemlig. Har også prøvd å skru av firewalls for å se om det hjalp til ingen nytte. Har også en thomson 585A router hvis jeg husker riktig + windows firewall + livecare. Venter spent på svar for dette hadde virkelig reddet fremtidig bruk av 360'n Mvh Kenth-Roger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå