.Butthead. Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Ja sant det, men mange bruker det til andre ting også som du sikkert vet. Den går nok en stund, men hvor bra skal jeg ikke si. Der er jeg enig, bruk heller litt mer penger så får du mye mer igjen. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Man får jo en 2-3 år gamle scootere som bare har gått 1500-4000 km til den samme prisen eller billigere så jeg ville mye heller kjøpt det enn noe Chinese crap. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Man får jo en 2-3 år gamle scootere som bare har gått 1500-4000 km til den samme prisen eller billigere så jeg ville mye heller kjøpt det enn noe Chinese crap. Helt enig, og den er ikke verdt 6500kr, i det hele tatt synes jeg. Men hva mener dere fra A-B? Hva vil det si? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Korte strekninger. Til en kamerat for eks. Lenke til kommentar
kentrygve Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Korte strekninger. Til en kamerat for eks. Sjekk denne videoen om Trendimport før du kjøper noe Se filmen hos Youtube Endret 30. desember 2009 av kentrygve Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Man får jo en 2-3 år gamle scootere som bare har gått 1500-4000 km til den samme prisen eller billigere så jeg ville mye heller kjøpt det enn noe Chinese crap. Helt enig, og den er ikke verdt 6500kr, i det hele tatt synes jeg. Men hva mener dere fra A-B? Hva vil det si? så lenge de påstår du kommer deg fra A-B med en TMS vil det si fram og tilbake til post kassa de (på en god dag) tms er livsfarlige sykkler, sveiser osv i ramma går og driten er rusta i stykker etter et halvt år og halve sykkern har detti fra hverandre Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hvis du dessverre ender opp med og kjøpe en sånn sykkel, så husk og få med deg ALL info om den! Til registrering. Kjenner en som ikke har så peiling på moped ogsånt, som kjøpte fra noe merkelig greier i Oslo. Han fikk ikke med noen info papirer, så han klarte ikke og registrere den, men faren min jobber med bil ogsånt, så han hjalp fyren, men brukte lang tid, siden han måtte drive og ringe til firmaet og få de til og sende papirer. Første gang sendte de feil info, og den andre gangen sendte de all informasjonen om scooteren pluss alle de andre de solgte, så de ringte til oss og spurte om vi kunne sende tilbake de arkene som ikke vi trengte, siden det gjorde de. Fikk registrert scooteren til slutt da, men makan til møkka firma! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå