lastresort Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Hei, lurte på om dere har noen forslag til hvilken bukse og eventuelt lue/hansker som ville passa bra til denne jakka? http://50-50.no/index.cgi?pid=79928 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Ville gått for en svart snowboardbukse Hansker og lue er også bra i svart. Ta farger som passer med jakka di Lenke til kommentar
hean Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Ville gått for en svart snowboardbukse Hansker og lue er også bra i svart. Ta farger som passer med jakka di Til den jakken passer det bedre med hvit bukse mener jeg.... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Ja. Hvit bukse kan jo også funke kjempe fint. Ettersom det er mye hvitt i jakka Lenke til kommentar
lastresort Skrevet 26. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 flere tips? Lenke til kommentar
HighRoad Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 hvit, limegrønn og blue. Thats the way to go Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Svart bukse, kanskje med noen lyseblå elementer i. Eller en helt svart bukse, som allerede er nevnt. Hvit bukse md noe blått på funker sikkert også fint. Lenke til kommentar
HighRoad Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Svart bukse bør ikke være ett alternativ engang.. der snakker vi kjedelig sammensettning Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Nja, ikke nødvendigvis. Men hadde vært bedre med litt farger på, f.eks noe lyseblått som matcher den blå fargen på jakken. Eller noe grått. Men det blir kanskje litt kjedelig. Kommer an på øyet som ser. Endret 27. november 2008 av Shipwreck Lenke til kommentar
Madeira Skrevet 28. november 2008 Rapporter Del Skrevet 28. november 2008 Jeg synes det hadde blitt penest med svart bukse til den jakka der. Farger er kult, men man bør ikke overdrive. Lue og votter matcher også i svart, men kanskje den turkise fargen hadde vært noe å plukke fram her. Lenke til kommentar
Unlimited-_- Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Hvis du tenker deg å kjøpe en snowboard/twin-tip bukse til den, synes jeg fargen gul er kjempe kul i bakken. Synlig med en livlig farge-sammensetning. Lenke til kommentar
Super-Nisse Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Svart bukse med noen fine votter og lue til:) Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Sorte bukser blir fort kjedelig. Jeg ville kjørt hvit, enten helt hvit eller med noe svarte detaljer som pinstripes etc Lenke til kommentar
nerval Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 denne kan passe temmelig godt.. Lenke til kommentar
floww Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 denne kan passe temmelig godt.. heii, det er brettet mitt jo Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) denne kan passe temmelig godt.. heii, det er brettet mitt jo :O Tror du bør sjekke at brettet ditt ikke er borte.. .. Så han ikke har tatt det.. Men jeg ville gått for svart eller hvit bukse Dette blir jo trådstarters valg Endret 13. desember 2008 av Kristian94 Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 denne kan passe temmelig godt.. heii, det er brettet mitt jo :O Tror du bør sjekke at brettet ditt ikke er borte.. .. Så han ikke har tatt det.. Men jeg ville gått for svart eller hvit bukse Dette blir jo trådstarters valg What a wonderful joke.. Jeg ville kjørt hvit bukse! Hvit snowboard dress er fetest i bakken, etter min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå