wûst Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ja, hva mener dere om utlendinger i norsk fotball? Det er helt klart at de gir en bedre kontrast, men hvordan blir det da med framtidige norske talenter som ikke får spilletid? Hvordan vil denne faktoren spille inn på landslaget? Er det mangel på norske spillere eller trenernes feil? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Antar norske spillere er dyrere. (Mulig jeg tar veldig feil, men utlendingene Brann henter inn virker ikke som om går for så utrolig mye?) Endret 26. november 2008 av Brukernavn1234 Lenke til kommentar
wûst Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Utlendingene er billigere, men hvorfor? De er da bedre? Eller er norske spillere overpriset? Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Utlendingene er billigere, men hvorfor? De er da bedre? Eller er norske spillere overpriset? Norske spillere er til gangs overpriset. Ellers synes jeg utlendinger i norsk fotball er positivt for kvaliteten. Utlendingene er billigere, men hvorfor? De er da bedre? Eller er norske spillere overpriset? Norske spillere er til gangs overpriset. Ellers synes jeg utlendinger i norsk fotball er positivt for kvaliteten. Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Burde vært et maks antall utenlandske spillere på banen pr. kamp. De tar sjansen vekk fra ungdommer, og andre norske spillere. Landslaget ville vært bedre om flere norske spillere faktisk fikk spilletid. Jeg tenker kanskje maks 3-4 pr kamp eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå