serum07 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Julen nermer seg og besteforeldre ønsker video av de håpefulle ,sommerferiens sprell er redigert i "power directo" fra cyberlinc . Den ferdige filen som varer i 41 min. er ca 8Gb stor . Trodde at dette programmet ordnet det slik at filene lot seg brenne på en dvd men det får jeg alstå ikke til. Hva bør jeg gjøre for og få dette til, er der noen prog som kan forminske avi filen eller på annen måte gjøre den om slik at den lar seg brenne på en dvd,med feks. nero. mvh ørjan Endret 26. november 2008 av serum07 Lenke til kommentar
Nesjen92 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 serum07 skrev: Julen nermer seg og besteforeldre ønsker video av de håpefulle ,sommerferiens sprell er redigert i "power directo" fra cyberlinc . Den ferdige filen som varer i 41 min. er ca 8Gb stor . Trodde at dette programmet ordnet det slik at filene lot seg brenne på en dvd men det får jeg alstå ikke til. Hva bør jeg gjøre for og få dette til, er der noen prog som kan forminske avi filen eller på annen måte gjøre den om slik at den lar seg brenne på en dvd,med feks. nero. mvh ørjan Last ned programmet SUPER og resize fila med det eventuelt kan du jo dele opp fila... slik at du brenn ut på 2 dvdar Link til Super http://www.erightsoft.com/S6Kg1.html Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg vil si vobsub er bedre, har hatt en del problemer med super. Lenke til kommentar
Nesjen92 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Flimzes skrev: Jeg vil si vobsub er bedre, har hatt en del problemer med super. Mhm , har aldri hatt problem me super ... Men Vobsub funka supert det og Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Du kan vel brenne DVD rett frå PowerDirector, kan du ikkje det? Lenke til kommentar
serum07 Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Torbjørn T. skrev: Du kan vel brenne DVD rett frå PowerDirector, kan du ikkje det? Nei jeg får ikke "highlighta" den knappen hvor det står brenn eller noe i den duren, rendering prosessen har gått helt fint,mistenker at filen har oversteget sizen til en dvd plate og at det derfor ikke lar seg gjøre, dårlig at det ikke eren måte og resize fila på i powerdirector Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Videoen vert nok automatisk konvertert til MPEG2 og dermed komprimert, når du brenn frå PowerDirector, ettersom video-DVD-ar krev MPEG2. Har du mogelegheit for å lage ei DVD-mappe (DVD-folder)? Den kan brennast via Nero vil eg tru, eller med t.d. IsoBurn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå