TheNarsissist Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hei, jeg har drevet i ca 2 år med karate, men nå har jeg nesten bestemt meg for å slutte. Fordi jeg er dritt lei og kjeder meg på trening. Men jeg kan jo ikke bare sitte hjemme hele tiden heller. Jeg bor utenfor byen Moss, og det er ingen andre idretter jeg kunne tenkt meg å begynne på. Fattern sa jo at jeg ikke kan slutte, fordi jeg må få trent litt, noe jeg selvfølgelig er enig i, men ser ikke poenget med at jeg skal drive med noe jeg nesten gruer meg til. Da slo det meg, kan jeg ikke heller ha egentrening? Jeg kan jo fks jogge, sykle, har jo en alpinbakke likeved som jeg kommer til å henge mye i når snøen kommer, jeg kan ta pushups og situps. Føler egentlig ikke at jeg har blitt så veldig sterk av karate, er fortsatt tynn og svak. Så hva synes dere? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 begynne på treningssenter er jo en mulighet Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 begynne på treningssenter er jo en mulighet Nei er bare 14. Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 begynne på treningssenter er jo en mulighet Nei er bare 14. jeg begynte når jeg var 14. drittgøy er det også! Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 er ikke alle treningssentre som tilbyr trening til folk under 15/16 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå