kozzo Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 jeg har tenkt å kjøpe meg to mp3 til julegave. Lurer på om noen har erfaring med disse 3 spillerene. Jeg er mest ute etter lyd og god bateritid. Pris skal være for den ene spilleren på maks 700kr og den andre maks 1400kr. Lurer på hva deres synes om disse: 1. Creative ZEN 4gb MOZAIC 2. Creative Zen 16GB 3. Creative ZEN X-Fi 16Gb WiFi 4. Samsung P2 8GB Black Takker for svar!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 1: brask 2: søppel 3: søppel med wifi 4: overpriset brukbart søppel med ustabil bluetooth hvorfor i huleste skal du ha to spillere? Hvis du skal ha noen seriøse forslag og ikke bare velge mellom noe du tydeligvis har funnet i spaceworld avisen så er det bedre at du skriver hva du skal ha dem til. Det her blir som å spørre doktoren om du skal ta den pillen eller den pillen uten å nevne hvilken sykdom du har (og i det tilfellet her blir du iallefall ikke frisk av de pillene der) Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Nye og bedre alternativer: Cowon D2, 8 gb (1500kr) Sony E438F, 8 gb (700kr) Sony A828, 8 gb (1200kr) Sandisk Clip, 4 gb (500-600kr, kommer 8 gb snart) Sandisk Fuze, 8gb (750 kr) Cowon 7, 16 gb (1500 kr) Disse spillerne har bedre lydkvalitet, lengre batteritid (Cowon over 50 t og Sony over 30 t) og noen bra støtte for forskjellige formater. D2'n, 7'n og og Fuzen støtter f.eks også FLAC og Vorbis. D2 og Fuze har også støtte for minnekort test clip test D2 test Fuze Sjekk ut anythingbutipod.com og hør med Captain Ødegård her på forumet også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 går ikke an å anbefale noe som helst før han sier hva han skal bruek den til. kan godt hende en ipod nano 1gen er det beste valget, eller en hello kitty spiller, fullstendig umulig å vite når han ikke sier noen ting Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Men det er bedre valg. Spillerne er bedre enn de andre, hvis han ikke derimot vil ha noe som er dårlig Endret 26. november 2008 av Sindre :) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 ipod er bedre enn de spillerne på podcasts. ingen av de spillerne er laget for video. bare en av de spillerne har bluetooth. ingen av de spillerne passer i en ipod kompitabel bil. få av de spillerne har justering av høyre/venstre kanal for de som hører dårlig på ett øre. etc etc. det er ingenting som heter "bedre" før du vet hva han er på jakt etter. "lyd og god batteritid", han nevner 4 spillere som er så vidt forskjellige at det er tydelig han kan absolutt ingenting om slike ting, sannsynligvis derfor han kommer hit. derimot er det fortsatt ikke mulig å finne en passende spiller til "lyd og god batteritid", da alle spillere har lyd (han sa ikke god lyd, dessuten er det begrepet så misbrukt at det er sykt) og god batteritid er relativt. For at man skal kunne finne en passende spiller må det være en samling av minst 4-5 generelle krav eller noen få spesielle krav og om "god lyd" er et av dem burde det være krav om å skrive hvilke hodetelefoner man bruker. Folk som løper rundt med portapro og innbiller seg at de trenger god lyd må justeres ned et par-firehundretusen hakk Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Han oppga en pris og jeg ga han alternativer til det. Stor bokstav og avsnitt? Utrolig tungvindt å lese når du skriver sånn Ødegård Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 gir lang f i grammatikk når jeg skriver på forum, always have always will skriver riktig på ting som betyr noe, artikler etc Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 gir lang f i grammatikk når jeg skriver på forum, always have always will skriver riktig på ting som betyr noe, artikler etc Me2 Grattis med diit 3000 innlegg!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå