mortania Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg fikk ny sjef ved min ene jobb 1. oktober i år, og gikk da fra å være heltidsarbeidende til å ikke få jobbe i det hele tatt, noe som resulterte i at min inntekt falt fra 15k utbetalt i måneden til knapt 1000 kroner på en måned, som jeg ikke en gang har fått (dette er lønning fra oktober) fordi han nektet å skrive kontrakt til meg med unnskyldningen "jeg har ikke plass til deg". Det jeg lurer på, er om jeg, til jeg skrev under på en kontrakt som ikke gir meg noe annet enn pengene mine, har rett på godgjørelse for tapt inntekt. Har noen erfaring med franchisebytte? Gjelder ikke gammel kontrakt uansett hvem som styrer foretaket? Jeg har kontaktet NAV og bedt om et møte, og en dame skulle fikse dette for meg, men å vente på at NAV skal sette opp et møte er jo som å lete etter kjelen med gull i enden av en regnbue... Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Kanskje du kan prøve mer på jus delen av forumet. Har sikkert bedre lykke med å få et svar der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå