Scotty Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hei! Har en eldre Dell server med P4 osv, som jeg har tenkt til å bruke som en server. Kunne tenke meg å ha litt mer minne, og lurer derfor på hvor jeg kan få tak i noe som passer. Tok ut brikken av pcen og det står: 256MB DDR - 266MHz - CL2 PC2 100U Noen som vet hvor jeg kan få tak i noe som passer? Får man kjøpt slik ram lengre? Mvh Scott Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hei! Har en eldre Dell server med P4 osv, som jeg har tenkt til å bruke som en server. Kunne tenke meg å ha litt mer minne, og lurer derfor på hvor jeg kan få tak i noe som passer. Tok ut brikken av pcen og det står: 256MB DDR - 266MHz - CL2 PC2 100U Noen som vet hvor jeg kan få tak i noe som passer? Får man kjøpt slik ram lengre? Mvh Scott Det meste av vanlig DDR1 ram burde fungere, men det vil klokke seg ned til 266Mhz. (Noe som ikke har så alt for mye og si i en hjemmeserver) To brikker av feks. denne typen ville nok etter all sannsynlighet fungere, og samtidig være en god oppgradering. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Ser at det er PC2100 (DDR SDRAM) når jeg tok en nærmere titt. Vil de nevnte ovenfor fortsatt fungere? Eller burde jeg gå for en lignende brikke med PC2100? F.eks to av denne.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå