Amberlamps Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hei! Har sett litt på denne her: http://www.acb.no/Xcarlink.asp og jeg lurer på om det er vanskelig å innstallere slikt? CD skifteren må desverre bort, men da slipper jeg hvertfall å brenne cd'er i hytt og vær. Noen som vet om slike ting fungerer optimalt? Bilen er en 06mod Vw Passat med MFD2 navigasjonssystem. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Får inntrykk av at det er samme kabler som cd-skifter, så da kan du i teorien bare ta bort cd-skifteren og stappe denne inn der den var. Evt så kan du jo vurdere en ny cd-spiller med dette innebygget, trenger ikke være så dyrt, men om du allerede har knallannlegg er nok dette billigere. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Får inntrykk av at det er samme kabler som cd-skifter, så da kan du i teorien bare ta bort cd-skifteren og stappe denne inn der den var. Evt så kan du jo vurdere en ny cd-spiller med dette innebygget, trenger ikke være så dyrt, men om du allerede har knallannlegg er nok dette billigere. Ja ok. Det er orginalt 250Watt anlegg til 25k så jeg tror det blir den lille boksen da Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ja regna med det var no sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå