Stein E Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg lurer litt på å kjøpe meg et Digitalt video kamera. Og har vel egentlig funnet ut at Sony er et godt merke på det feltet. Og da har jeg et par ting jeg lurer på. Av ting jeg prioriterer på kamera er de følgende punktene de viktigste: 1. Lite og lett å ta med seg. 2. God videokvalitet. 3. Gjennomgående god kvalitet og funksjonalitet. 4. Være klargjort for fremtidens teknologi (f.eks Bluetooth) 5. Skal kunne erstatte stillbilde-kameraet. 6. Og selvfølgelig slikt som batterilevetid, tilgang på tilbehør, service, etc Jeg har sett litt på følgende Sony kamera : Sony DCR-PC120 Sony DCR-IP220 Har også sett på et par andre sony modeller men de ser liksom mest lovende ut. Noen anbefalinger eller fordeler/ulemper med disse kameraene ?? Tar gjerne også i mot anbefalinger av andre kamera / merke etc. Lenke til kommentar
Stein E Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 Eller det kanskje en tanke å vente på at Sony m.fl starter levering av DVD-kameraer ??? Evt hvor stor bildeforbedring vil det medføre ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå