Skolus92 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Hjelp! Jeg har det problemet etter at jeg oppgraderte rammen på min bærbare pc, når jeg setter i de nye 4 GB ram brikkene så forsvinner skjermkortet. Intel core 2 duo T5500 2 GB ram Geforce go 7400 256 mb ram Windows Vista Home Premium 32-Bit To stykk Corsair Value DDR2 SO-DIMM PC5300 1024MB satt i fra før av, de to nye er de samme men med dobbelt minne. Med de to nye brikkene i finner den 4 GB ram osv men skjermkortet er borte vekk for maskinen, oppløsningen går til 800x600 Pixels og fargene til 4-Bit, noe som gjør nesten alt arbeid umulig fordi alle visuelle effekter er borte. Akkuratt nå har jeg fått den til og virke med 3GB, en av de gamle og en ny ram brikke.. men det er liksom ikke mye forskjell. Med dette i forteller den meg at skjermkortet mitt som har 256 MB ram vistnok har 1532 MB ram o.o noe jeg vet HELT sikkert at er feil. Hjelp meg om noen kan Endret 26. november 2008 av Skolus92 Lenke til kommentar
War Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Windows Vista Home Premium 32-Bit og 4 GB ram + skjermkortminne? Du vet at 32bit kun klarer å kjøre 4GB totalt inkl skjermkortminne? Klarer du å fyre opp med 3GB + skjermkort er det rundt grensen alikevel. Endret 26. november 2008 av War Lenke til kommentar
Skolus92 Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Windows Vista Home Premium 32-Bit og 4 GB ram + skjermkortminne?Du vet at 32bit kun klarer å kjøre 4GB totalt inkl skjermkortminne? Klarer du å fyre opp med 3GB + skjermkort er det rundt grensen alikevel. Nei, det viste jeg faktisk ikke.. nå blei jeg skuffa velvel.. ikke no og gjøre med det da.. takk uansett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå