South_Bridge Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Okey, YouTube er et bra sted å henge for å drepe litt tid... men disse videoresponsene og shit går meg på nervene. OG spesielt videoblogger. Helt fremmede mennesker slenger opp video av seg selv "syngende", "rappende" og whatever. Jeg kom over denne "perlen" i dag: http://www.youtube.com/watch?v=2lFaaELxrKw jeg vet ikke helt om jeg kanskje er litt redd inni meg eller om jeg skal gråte litt? I stedenfor å gi et show som alt musikkvideoer handler om i tillegg til å fremme musikken, gir denne karen oss et show uten like med dårlig lip sync og vuggende i stolen sin. Han drar også noen boyband moves som å rette på shorta samt noe jeg tror de gjorde på 80tallet med å simulere bølger med hendene. Flere som har kommet over lignende? POST DET!!! Se hvor flaut vi kan gjøre dette her! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Kan bli en artig tråd Endret 26. november 2008 av Mompen Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Kan bli en artig tråd haha... niceone. men denne duden driter seg ut med _vilje_. Ikke som karen i den første videoen som faktisk mener han er seriøs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå