Sindra Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hei, da var min Xbox 360 endelig annkommet, men, alltid et men, er det mulig og lage en VPN tilkobling på Xboxen? Jeg er nemlig fattig student, og bor av den grunn i en studentbolig der internett er levert av høgskolen. For og koble seg til internett, må man lage en VPN tilkobling, noe som forsåvitt er relativt enkelt på pcen. Noen som har vært borti noe lignende? Håper dere kan hjelpe meg, er tross alt litt surt med en helt ny Xbox uten nettverk;) Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Vet ikke om det går med VPN, men du kan jo alltids kjøre internett via pc'en, da... Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hvis du har to nettverkskort i PCen, kan du jo koble xboxen til pcen og dele VPN-tilkoblingen. Lenke til kommentar
Sindra Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Så, hvis pcen er koblet opp mot internett, kan jeg koble nettverkskabelen fra xbox til pc, så vil det fungere? (At de deler på internetttilkoblingen)... Internett ----> pc <---- Xbox EDIT: Har to nettverksinnganger på hovedkortet, så det skulle vel gå greit? Hvis ikke, kan man vel bruke trådløst for pc også koble xboxen til via kabel...? Endret 26. november 2008 av Sindra Lenke til kommentar
Hells Prodigy27 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Så, hvis pcen er koblet opp mot internett, kan jeg koble nettverkskabelen fra xbox til pc, så vil det fungere? (At de deler på internetttilkoblingen)... Internett ----> pc <---- Xbox Ja,funker det Lenke til kommentar
Sindra Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Får det ikke til og fungere... Deler nå internett med xboxen, men får opp "failed" når jeg tar den der test Live applikasjonen! Er det noe spesielt jeg må konfigurere på xboxen? Lenke til kommentar