Nemesis90 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hei PSU'en min har begynt og bli ganske så varm i det siste, og jeg forstår ikke helt grunnen men har mine mistanker fordet. Har klokket skjermkortene en del, men resten er stock. Specs: antec 900(med 7 vifter) q6600, 2x 8800 GTS 512mb En kompis av meg kjører samme specs bortsett fra at han kjører et ati 4870, og han sin tx750 er så kald og fin, mens min oser det varme av. Det ene skjermkortet ligger veldig nære psuen sin hovedvifte, noe som kanskje kan ha skyld i dette, men jeg har jo et luftig kabinett og vifter med med 1800 rpm i hele kabinettet. Er det lurt av meg og ikke klokke noe mer? kanskje vurdere ny psu? eller skal jeg bare ignorere varmen? Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 hallo? Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) slett Endret 5. desember 2008 av Wibla Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Kjør den utenfor kabinettet om du har mulighet og se om den fortsatt blir varm. Blir den det, er det sikkert noe galt. Da får du ny på garantien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå