Gaustad Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hei. Jeg sliter med nettet på maskinen min. Den finner nettverket, men ikke noe mer enn det. Jeg kjører Windows Vista. Kan det ha noe med det å gjøre? Håper på svar:) Lenke til kommentar
Gaustad Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Hei. Jeg sliter med nettet på maskinen min. Den finner nettverket, men ikke noe mer enn det. Jeg kjører Windows Vista. Kan det ha noe med det å gjøre? Håper på svar:) Altså, jeg finner nettverket her hjemme, men får ikke internettforbindelse. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Her var det ikke mye å gripe tak i. Er du tilkoblet trådløst? Greier du å logge inn på routeren? Får andre maskiner internett? Hvilken ipadresse og gateway har maskinen din (Start, kjør, ipconfig) Lenke til kommentar
Gaustad Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Her var det ikke mye å gripe tak i.Er du tilkoblet trådløst? Greier du å logge inn på routeren? Får andre maskiner internett? Hvilken ipadresse og gateway har maskinen din (Start, kjør, ipconfig) Hehe. Jeg kan ikke så mye om slike ting. Det er ikke trådløst internett, og de andre maskinene får internett. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Er det en maskin du har hatt internett på før? Hvis nettet bare forsvant, så kan du prøve å gå i startmeny, kjør... CMD<enter> og skrive inn netsh winsock reset<enter> Har du lagt inn ny software eller fjernet noe? Prøvd annen nettverkskabel og annen port i routeren? Hjelper ikke dette så foreslår jeg at du får hjelp av noen som har litt peiling. Lenke til kommentar
Gaustad Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Takk for svar, men det har fikset seg.. Hadde 2 porter til å sette inn nettverkskabelen. Jeg hadde selvsagt satt den i feil:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå