IronWire Skrevet 22. august 2001 Del Skrevet 22. august 2001 Et interessant spørsmål er om AMD kan selle en 1.5gz palomino for mer en en 1.7ghz P4, de fleste folk ser bare 1 ord når det kommer til prossesorer. Med P4 priskuttene ser det ut som de prøver å sette kjepper i hjulene for AMD... Lenke til kommentar
haakon_d Skrevet 24. august 2001 Del Skrevet 24. august 2001 Jeg bare venter på et godt chpisett til Pentium 4, den er såpass fremtidsrettet at i850 chipsettet ikke holder... SIS holder jo på med et som støtter DDR, så til deg som sa at Intel bruker SDR, mens AMD bruker DDR, det er ingen lov som sier at pentium 4 ikke kunne bruke DDR, de var bare først ute... Lenke til kommentar
InzerT^ Skrevet 24. august 2001 Del Skrevet 24. august 2001 ehh...dere som har peiling, bør vite at Intel sine MB med DDR som kommer/har kommet vil i første omgang bare støtte DDR-SDRAM PC 1600 Ja, AMD vs. Intel: AMD gir bort Case Badges. Det gjør ikke Intel (med mindre du har garanti og nummer og faen.) komplett visste ikke hvor man fikk tak i de engang. jeg har 1000 stykker... (500 Athlon og 500 Duron. Anyone want some? LOL!!! P4 har treiiiiiiiiiiiiig arkitektur; og du "jeg VEt du tar feil": hah! det var det jeg sa. RAMBUS ER bedre. :razz: og P4 har dårlig arkitektur i kjernen. venter på Palomino 1,7 jeg :razz: Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Minne teknologien med RDRAM er også et bevis på at dette er et system som har kommet for å bli, når p4, har vokst litt til vil den dra skikkelig nytte av dens overlegne minnehastighet og da vil nok AMD bli hengende langt bak Intel i Ytelse på grunn av internminnets flaskehals. Ja, RD-RAM jo var en minneteknologi som var kommet for å bli... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Ja dette kan man vel trygt kalle et spøkelse... Lenke til kommentar
allyse Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Før diskusjonen går begynner å skjære av sier jeg bare "Behave!" Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 hahaha.. alltid morro med litt nostalgi? AMD er fortsatt kongen på haugen. AMD über alles!! AMD e' bæst! Lenke til kommentar
manpower Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 jah.. vet ikke helt jeg da men:D AMD er konge Lenke til kommentar
Sir. Roger Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Skummelt at folk ikke har kommet på bedre tanker enda, intel leverer jo også professorer i samme prisklasse og med samme ytelse som AMD... Celeron, hehe Lenke til kommentar
zaico Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Noe som jeg synes er helt vilt, nesten på grensen til direkte idioti, er at folk fortsatt kjøper p4 3,2 ghz 800fsb cpuer til ca 3700,- Man kan få en raskere cpu for halve prisen (Athlon 64 3000+). Vanskelig å forstå at folk virkelig er villige til å betale 1700,- ekstra for å støtte et foretak som allerede vasser i penger. Hva med å kjøpe det som gir deg mest for pengene, jeg driter vertfall i om det står intell eller amd på cpuen min, bare den er rask. Dessuten er det mest sannsynelig bare deg selv som kommer til å lese hva som egentlig står på cpuen. Endret 20. desember 2003 av zaico Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Ja dette kan man vel trygt kalle et spøkelse... Jepp, skikkelig gjennganger hehe C3 Ruler hehehe Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Noe som jeg synes er helt vilt, nesten på grensen til direkte idioti, er at folk fortsatt kjøper p4 3,2 ghz 800fsb cpuer til ca 3700,- Man kan få en raskere cpu for halve prisen (Athlon 64 3000+). Vanskelig å forstå at folk virkelig er villige til å betale 1700,- ekstra for å støtte et foretak som allerede vasser i penger. Hva med å kjøpe det som gir deg mest for pengene, jeg driter vertfall i om det står intell eller amd på cpuen min, bare den er rask. Dessuten er det mest sannsynelig bare deg selv som kommer til å lese hva som egentlig står på cpuen. Du glemmer kvalitetsfølelsen. Jeg kan kjøpe en klokke til 20.000, og jeg kan kjøpe en til 2000,- begge to går like rett, men jeg liker den til 20.000 bedre. Can you blame me? PS, ikke glem at man har badge på kassa som forteller hva den inneholder Lenke til kommentar
flabben Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 AMD (XP Barton, helst 400fsb) Lenke til kommentar
Asus Radeon 9800XT Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Hallo Intel er best. Det er vel ingen tvil om det! Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) jo, det er det. tass.. edit: skrivleifer Endret 21. desember 2003 av el_diablo_21 Lenke til kommentar
zaico Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Noe som jeg synes er helt vilt, nesten på grensen til direkte idioti, er at folk fortsatt kjøper p4 3,2 ghz 800fsb cpuer til ca 3700,- Man kan få en raskere cpu for halve prisen (Athlon 64 3000+). Vanskelig å forstå at folk virkelig er villige til å betale 1700,- ekstra for å støtte et foretak som allerede vasser i penger. Hva med å kjøpe det som gir deg mest for pengene, jeg driter vertfall i om det står intell eller amd på cpuen min, bare den er rask. Dessuten er det mest sannsynelig bare deg selv som kommer til å lese hva som egentlig står på cpuen. Du glemmer kvalitetsfølelsen. Jeg kan kjøpe en klokke til 20.000, og jeg kan kjøpe en til 2000,- begge to går like rett, men jeg liker den til 20.000 bedre. Can you blame me? PS, ikke glem at man har badge på kassa som forteller hva den inneholder Du kan jo klistre intell "badge" på en amd pc Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 AMD har de beste CPU'ene til en lavere pris, enkelt og greit. Ingen kan motbevise det. Ikke glem at de har di aller varmeste også da! (Trenger ikke noen varmeovn på rommet mitt lengre nei.. begynner heller å vurdere ventilasjon Lenke til kommentar
zaico Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 AMD har de beste CPU'ene til en lavere pris, enkelt og greit. Ingen kan motbevise det. Ikke glem at de har di aller varmeste også da! (Trenger ikke noen varmeovn på rommet mitt lengre nei.. begynner heller å vurdere ventilasjon Sist jeg sjekket utviklet Intell mer varme enn amd. Lenke til kommentar
Per Olav Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) . Endret 14. mars 2010 av Per Olav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå