Rottenspacehead Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Funderer på om jeg skal kjøpe en Nintendo DS lite, men ser at Nintendo DSI har kommet i japan nå. Hva er forskjellen ? er det bare kamera, mp3,litt slankere og litt bedre høytalere ? Kan jeg gå på nett og bruke nintendo points på ds lite ? og spille de spilla Dsi kan spille.. så det var snakk om at dsi var kraftigere og har da bedre grafikk. Har ihvertfall ikke bruk for mp3,kamera,slankere konsoll. Og bedre høytalere er ikke verdt så mye i forskjell. Endret 26. november 2008 av RockyIII Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Den nye DS-en har visst ikke GBA-slot, hvis det betyr noe. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) DSi har litt større skjerm, 0,25 tommer eller noe. Bortsett fra det og det du nevner er det nok ikke noen stor forskjell. Jeg tror faktisk at DSi blir litt større enn DS Lite også ... Selv har jeg ønsket meg en DS Lite til jul. Jeg tror det meste som er nytt på DSi blir "gimmicky", unntatt større skjerm (Høyttalerne har jeg ikke hørt noe om. Gjelder det med ørepropper også?). Endret 26. november 2008 av TanTheMan Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Ok, trur jeg bare går for en Ds lite da : ) Takk for innspillene : ) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Eneste jeg vet er at Dsi har 2.0 megapixel kamera Endret 30. november 2008 av Kristian94 Lenke til kommentar
Kris Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 0,3 megapiksels-kamera mener du vel? Kilde Lenke til kommentar
neo2 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Sitte og tenke på det samme. Tror større skjerm e verd å vente litt på siden den e ganske liten i utgangspunktet. Og etter det eg har hørt så e det kun på DSi du kan bruke nettbutikken. Har nok någe med at den har utvida internminne og tilgang te flashkort. Redigert: ++ bedre prosessor for å støtte kamera funksjonen. Komme neppe te å gjør någe særlig med spilling med unntak av gjerne litt raskere loading (som PS2 gjorde med PS1 spill, lite merkbart). Men hvis du e intressert i ekstraprogrammer e DSi bedre. Nå bler og nettleser gratis fra nettbutikken (i hvertfall i japan) og vil sannsynligvis fungere bedre enn den te DS/DSlite pga. bedre prossessorytelse). Endret 2. desember 2008 av neo2 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hvis DS Lite går betydelig ned i pris når DSi kommer, så velger jeg heller den. Har som andre her ikke bruk for kamera, MP3 etc. Lenke til kommentar
cowai Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Dsi har to kameraer. 0,3 foran. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå