Gå til innhold

Geil lanserer trekanals DDR3

Anbefalte innlegg

Har vært borti par av samme type ram, kjøpt med 3 mnd mellomrom, som slett ikke ville fungere sammen. Så om man prøver supplere et 2-brikke sett en har hatt noen mnd med en enkelt brikke vil jeg tippe man uansett sliter, selv om de tilsynelatende ser "like" ut. Mange av de "heftige" ram-brikkene får man vel heller ikke kjøpt enkeltvis?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har vært borti par av samme type ram, kjøpt med 3 mnd mellomrom, som slett ikke ville fungere sammen. Så om man prøver supplere et 2-brikke sett en har hatt noen mnd med en enkelt brikke vil jeg tippe man uansett sliter, selv om de tilsynelatende ser "like" ut. Mange av de "heftige" ram-brikkene får man vel heller ikke kjøpt enkeltvis?

Jeg skjønner ikke helt poenget ditt? De som selges i sett er jo helt sikekrt produsert på samme måte, og er samme bruker, dermed ser jeg ikek det store behovet for å teste hvert eneste sett i noen x58-plattform? Nå utelukker jeg ikke at det gjøres, men jeg tror mer på at det ikke gjøres.

AtW

Lenke til kommentar
Ok, hvis du har kjøpt dette settet til din eminente Core2-PC for et par mnd siden: Corsair TWIN3X 1600MHz DDR3, 4GB - hvordan vil du supplere det med en 3. brikke for å få fungerende tripple channel?

Jeg skjønner ikke helt relevansen dette har til spørsmålet om hvordan brikker testes. Og jeg er neppe riktig person til å svare på spørsmålet ditt om konkrte kjøpsråd.

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...