Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama har det vondt

Gjest ekse

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Polarbear_*

Ekse, jeg skjønner henne, har hatt det sånn jeg og..

Here goes:

Som det er sagt tidligere, laangt forspill og glidemiddel.

Når det gjelder stillinger er dette faktisk ganske viktig. Jeg klarer (enda) ikke den hvor jeg har anklene rundt nakken hans og han ligger over meg. Å ri kan være problematisk, i hvert fall i lengden..

For min del funker misjonær, og doggy-style ganske bra, men den beste stillingen for trange jenter som har kjærester med stor pikk er følgende:

La henne ligge på magen foran deg med spredte bein, så penetrerer du henne, og så lukker hun beina, sånn at du har beina på yttersiden av hennes. Skjønner? Nå ligger hun altså akkurat som hun skulle ligget på magen på stranda, og du ligger oppå ryggen hennes med beina utfor hennes.

Nå er det bare å jokke på, bra for deg, - og bra for henne :)

Stol på meg!! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når hun blir våt gjennom en olabukse, så er gjerne dette et godt tegn for at hun kan ta i mot alt fra en cheezdoodle eller en påle.

Men etterhvert som dere blir kjent og trygge på hverandre, så prøv å start umiddelbart i feks misjonær. Bare pirk forsiktig på åpningen hennes med penis og merk at det blir mer og mer fuktig. Så kan du forsiktig penetrere (her snakker vi millimeter av gangen). Så merker du at den glir litt inn og stopper helt opp, fordi hun er tørr lengre inne. Men gradvis så kommer du deg innover og kjenner at det går lettere. Det er en fin øvelse for begge to, for da lærer man seg når man kan kjøre litt hardere på. Om hun er halvtørr, så er det bare vondt for begge.

Men et langt forspill som mange nevner, er det beste. For sex er ikke bare penetrering, det er hele seansen. Og mange ganger bare pirringen det som er det beste.

Lenke til kommentar

Tusen takk for utfyllende og gode svar. Skal nevne dette for henne og se om det går bedre neste gang :)

Veldig fint når de som har erfaring kommer med tips <3 :)

Lenke til kommentar

Det er veldig normalt for jenter å ha vondt de første gangene man har samleie. Men det er viktig at du er tålmodig og ikke kjører på for hardt. Hvis du ser på henne at hun har vondt eller merker at det blir strammere rundt penis; altså hun strammer musklene. Spør om hun gjør det bevisst for å gi deg nytelse eller om det er av smerte. Er det av smerte må dere stoppe opp. Svært viktig... Nå er kanskje ikke dette ditt problem da:P men det er et tips til alle gutter.. Kosentrer dere om kosing og beføling, og ikke slutt med dette under akten. Bli trygge på hverandre, få henne til å slappe helt av. Du kan feks massere henne som en del av forspillet, da blir hun nok veldig avslappet:) .. Du vil nok kunne kjøre på etterhvert, men vær sikker på at hun er klar.

Må bare påpeke den videoen! Man kan få varige men av å hoppe over forspill, altså med mindre man er dryppende våt da. Dersom det gjør vondt, burde man stoppe opp! Hvis man først lærer seg at sex gjør vondt, så vil kroppen forvente at sex gjør vondt og stramme musklene rundt skjeden ubevisst slik at det etterhvert blir umulig å ha sex. Man har da utviklet vaginisme! Og om man er "tørr/halvvåt" er det lett å få rifter og sår i slimhinnene, som kan utvilke seg til infeksjoner etc.. For all del, kos masse med damen din.. Deg (og henne da) det går utover når hun rett og slett ikke klarer å gjennomføre et samleie!

Lenke til kommentar

Hei igjen. Nå må jeg bare få sagt at jeg hadde mitt livs beste stund igår, takket være deres råd.

Jeg begynte veldig rolig, til jeg merket at hun slappet helt av nedentil. Resten gikk som smurt, og begge digget det. Takk folkens! ;)

Lenke til kommentar
Det meste er sagt her, bortsett fra det viktigste. Det er der babyer kommer ut, så hun er ikke fysisk for trang. ;)

Vel, når babyer kommer ut, er kroppen forberedt på det. Hørt om "10 cm åpning" noen gang? Da er mormunnen utvidet, for å gi plass til barnet, noe den ikke vanligvis er, og derfor har ikke fødsel og "der skal barn komme ut likevel" noe som helst å si på sexen.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...