Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama har det vondt

Gjest ekse

Anbefalte innlegg

Heisann, er en gutt på 17 år og har vært i senga med dama mi 2 ganger.

Det som er problemet er at hun har det vondt når jeg penetrerer. Jeg har over gjennomsnittet i penislengde og tykkelse. (L: 18 cm)

Jeg vil jo gjerne at hun også skal ha det godt når vi har sex, men slik har det ikke vært de 2 gangene. Ja, hun var jomfru før hun traff meg, noe jeg også forsåvidt var.

Noen som vet om dette kommer til å gå over etterhvert. Tar imot tips med stor takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde vondt de to første gangene jeg hadde sex. Jeg hadde en pause på nærmere en uke før jeg hadde sex igjen, og da var det bare deilig.

Jeg tror det at hun har vondt stammer mer fra at hun ikke er våt nok eller enn utvidet. Etterhvert som det blir våtere (enten naturlig eller med glidekrem) kan man øke farten. Men ikke før, du vil ikke skremme damen din fra å ha sex igjen, noen gang.

Lenke til kommentar

Det er ikke rart det er vondt for hun når hun er jomfru. Etter noen ganger utvider det seg nok, og da blir det bedre for hun :)

Min første gang var også vond, men da bare satte jeg meg på toppen. Gangen etter den igjen var ikke vond i det hele tatt, du kan jo fåreslå det? at hun er litt oppå deg :) det hjalp meg ialefall..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
hjelper mye om du klarer å få henne til å komme med oral sex først, eller i alle fall få henne våt nok ved oral sex.

Uansett om hun er våt så tviler jeg på at det hjelper så veldig på smerten. Kommer nok til å gjøre vondte de første gangene men burde "gå seg til"..

Lenke til kommentar

hjelper en god del faktisk da innerveggen utvider seg enklere når det er mer blod til stede = ho er tent eller har kommet.

Men ja for de fleste jenter så gjør det vondt de første gangene. Husker en vennine av meg som seriøst ikke fikk ligge med typen sin før ho hadde brukt en mindre dildo et par ganger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Men ja for de fleste jenter så gjør det vondt de første gangene.

Var det jeg mente og. Er bare å komme seg gjennom de første gangene så blir det bedre etter hvert.

Lenke til kommentar

Alle har nevnt glidemiddel og langt forspill, men jeg som bare skumleste tråden så i alle fall ikke noen som påpekte å utvide henne litt sakte. Altså, fingre henne litt, med en, så to fingre. Det hjalp i alle fall meg noe jævlig de første gangene med nåværende type, som var litt for stor for meg. x)

Lenke til kommentar
Gjest samme "problem"

Jeg får vondt ved penetrering hver gang vi har sex, selv om vi har hatt laaaang forspill, og jeg er klissvåt. Har hatt fast sexpartner i 5 år (kjæresten min, og han er av normal størrelse, kanskje litt over i tykkelse). Noen er rett og slett bare trangere enn andre. Har det gått lengre tid siden vi har hatt sex, da kan det gjøre veldig vondt de første minuttene, selv om vi gjør det veldig rolig.

Det som hjelper for meg, er at jeg sitter oppå og bestemmer farten på penetrering selv. Om det gjør vondt selv når den er helt inne, så bare ligger vi å koser, kysser osv, uten noe "ut og inn". Altså, venter helt til man slapper av. Det som skjer når det er vondt, er at man strammer seg nedentil, selv om man føler at man ikke gjør det. Så om man ligger å gjør andre ting en liten stund, koser, snakker, eller hva annet man syns er kos, så slapper man gjerne av. Da tar vi den helt ut, og helt inn igjen, slik at det blir glattere. Etterhvert som dere blir tryggere på hverandre så vil det bli enklere og enklere for henne å slappe av, og da går det mye lettere. Om det er veldig vanskelig å slappe av, så kan du ble hun "presse ut" med musklene i underlivet, når du tar den inn, da slapper man mer av i musklene automatisk.

Kan også hjelpe litt om hun suger deg rett før, da er du helt glatt, og det gjør det enklere når begge to er våte ;) Det er veldig viktig at hun er nok opphisset, og at det er glatt nok! Jo mindre opphisset hun er, jo trangere er det, og da blir det trangt og vondt selv om man pøser på med glidemiddel.

Nå for jeg som sakt vondt som oftest bare ved penetrering, og så gir det seg etter en liten stund, og da har vi verdens beste sex... Egentlig er det et luksusproblem å være litt trang. Heller det enn for vid liksom, må være kjedelig. :lol: Se det positivet i det du ;) Håper tipsene kan hjelpe dere da, det er skikkelig kjedelig når det gjør vondt!

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...