Travellingman Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Takler min Eee 1000H et 3D skrivebordsmiljø?Noen som har prøvd det her? Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Den takler det, men det vil nok lagge veldig. Jeg prøvde på 900. Fungerte fint, helt til jeg f.eks så på flash film med firefox. Eller hadde mye åpent. Lagg! Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 3d skrivebordsmiljø? Project Looking Glass o.l.? eller mener du bare 3d vindusbehandler (Compiz)? dersom du mener førstnevnte - GUD nei. sistnevnte - jada. men det spørs jo hva du har påslått. har du superwobbly vinduer og mye tull så lagger det. men bare kuben og diverse fokusendringer (det eneste som er verdt det med Compiz), så går det vel bra? er jo bare å prøve Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Det er vel noe ala Compiz jeg mener,er fersk på Linux så jeg skal prøve og installere dette og sjekke det ut... Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Personlig har jeg Ubuntu EEE med compiz påslått. har ikke hatt noen problemer med lagg og slikt enda. Men flash filmer er den ikke glad i. Kjør på og se hva du synes. er ikke værre enn og bare slå den av om du ønsker. Personlig opplevde jeg at den fløt bedre når jeg fjernet netbook-remix programmet. Endret 27. november 2008 av Ördög Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå