pistol Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hei jeg er her til vanlig men nå er det til skolen! Jeg bare lurer på om dere kan hjelpe meg med en oppgave! Oppgaven lyder slik: Skal finne ut hva som hører til bibelen i legenden om Narnia! håper noen kan hjelpe meg med det! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Nå vet ikke jeg så mye om hverken bibelen eller Narnia, men jeg vet såppass at denne tråden er nok feilpostet. Lenke til kommentar
pistol Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Nå vet ikke jeg så mye om hverken bibelen eller Narnia, men jeg vet såppass at denne tråden er nok feilpostet. ok da skal jeg prøve og flytte den! hvor skal den stå! Lenke til kommentar
pistol Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Nå vet ikke jeg så mye om hverken bibelen eller Narnia, men jeg vet såppass at denne tråden er nok feilpostet. ok da skal jeg prøve og flytte den! hvor skal den stå! Hvor skal jeg poste den???? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Bare vent på en mod.. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Link 1 Link 2 Link 3 Link 4 Nå har ikke jeg nilest alt som står, og alt er på engelsk. Håper ikke det gjør noe.. Men men, versågod, bare hyggelig Lenke til kommentar
pistol Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Link 1Link 2 Link 3 Link 4 Nå har ikke jeg nilest alt som står, og alt er på engelsk. Håper ikke det gjør noe.. Men men, versågod, bare hyggelig takk da blir det en bedre karakter da vettu he he Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå