Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvem gjør jobben i senga?

labamba

Anbefalte innlegg

Når jeg har sex føler jeg at jeg på en måte, "gjør så lite av jobben" kan du si..

Er jo jente, så det er vel mest naturlig at gutten gjør mest.

Men likevel! Uansett om jeg for eksempel sitter på toppen av gutten, så føler jeg at han må gjøre mest da ôg! Jeg beveger jo hofta att og fram/til sides og bytter litt stilling og alt det der. Men om det skal bli "skikkelig bra" må liksom han på en måte ta tak i hofta og løfte meg og ned.. Men dette er kanskje normalt? Er jo vanskelig å klare å bevege seg så voldsomt opp og ned når du sitter skrevs over han liksom;)

Men det virker jo som om gutten synest det er deilig! Å det gjør jo jeg og..

Dette er noe jeg tenker en del på! Og det er veldig plagsomt å alltid ha dette i bakhue under sex, blir liksom litt stressa og nervøs. Så klarer ikke nyte det fullt ut.. Så håper virkelig noen har noe svar eller kommentarer på dette, så jeg får vite om jeg er dårlig i senga eller om det bare føles slik!;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når skal folk lære seg at de ikke skal bruke tiden under sex til å tenke? Som du sier selv, du klarer ikke å nyte fullt ut siden du tenker. Gi faen i det - hvis du ikke klarer det så kan du ta en prat med gutten du har sex med, om du da har fast partner. Har du ikke fast partner så er det vel ikke så farlig egentlig, da det sjelden er noen suksess uansett. Sex er ikke en slik greie som fungerer likt for alle, noen liker det slik andre liker det sånn. Det beste rådet jeg kan gi deg er kommunikasjon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hvem gjør jobben i senga? Jeg gjør jobben. Men skal ikke klage. Jeg nyter å gi nytelse og det er vel kanskje den eneste trimmen jeg får. Men så absolutt godt å bare bli liggende også. Angående det å tenke, så har jeg sagt det før: En mann konsentrerer seg skjeldent som når han skal gi en kvinne nytelse. En sannhet med modifikasjoner, but still.

Lenke til kommentar

Akkurat det har jeg inntrykk av og! At menn liker å gi nytelse.. Også er det jo de som har "mest utstyr" med i senga, så det faller kanskje naturlig at det er de som jobber mest og?;) Dessuten liker jo mange menn å ha kontroll, kanskje i senga også? eller tar jeg helt feil her karer? :)

Lenke til kommentar
Akkurat det har jeg inntrykk av og! At menn liker å gi nytelse.. Også er det jo de som har "mest utstyr" med i senga, så det faller kanskje naturlig at det er de som jobber mest og?;) Dessuten liker jo mange menn å ha kontroll, kanskje i senga også? eller tar jeg helt feil her karer? :)

Altså, det er bilen som kjører ut og inn av garasjen, ikke garasjen som kjører frem og tilbake over bilen :)

Jeg foretrekker ei dame som også er aktiv i senga. At hun tar initiativ hun også. Det er greit med litt variasjon. Digg å være den kontrollerende part. Men også utrolig digg når dama beveger seg, setter seg oppå og rir ordentlig med hoftene og alt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Altså, det er bilen som kjører ut og inn av garasjen, ikke garasjen som kjører frem og tilbake over bilen :)

Jævlig genialt sagt.

Men for å si min mening: Begge gjør jobben sammen. Spørs vel litt på hvilken stilling og slikt men blir feil å overlate ansvaret til mannen i alle fall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Må ikke glemme at man også at man kan si skittene ting mens man får en bil i garasjen.

Eksempel: Gud så deilig det er når du kjører inn i garasjen min.

Haha, fin måte å si det på.

Lenke til kommentar

Jeg foretrekker å gjøre det meste av jobben i senga. Uansett stilling, så jobber jeg automagisk hele tiden. Mener ikke at jeg tar på arbeidshanskene når dama rir, men man kan jo jukke litt med når dama glir ned. Men det ender med at jeg tar tak i rumpa hennes, holder den fast og gjør jobben selv, for det er bare diggere :)

Endret av thaislap
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...