tore- Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hei, Noen som har kjennskap til leverandører av antivirus som støtter 2008 CORE versjonen? Takker Lenke til kommentar
tore- Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Kan legge til at Trend eller f-secure ikke støtter Core før Q3/09 ca. Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Core, er ikke det bare kjernen til Vista med bare cmd'n oppe?? Tror egentlig ikke at du trenger antivirusprogram på et sånt OS siden det ikke er så mye og angripe, vanlige virus er programert for og stenge av diverse tjenester i windows osv., men i Core så er det bare en cmd så det er ikke akkurat mye og angripe. Men jeg har egentlig ikke peiling om du trenger antivirusprogram, men viss du vill ha litt bedre hjelp (tror jeg) så kan du besøke Bedrift - IKT > Sikkerhet Lenke til kommentar
tore- Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Det er jo ikke "bare" cmd, du kan lett kopiere filer over til en Core installasjon. Eneste jeg har kommet over hitill er micrsoft sin egen forefront client. Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Etter litt googling så ser du ut som om Kaparsky er det eneste antivirus programet som funker i Core. Her er link: http://www.kaspersky.com/anti-virus_window...rver_enterprise Endret 27. november 2008 av Pizzaen Lenke til kommentar
tore- Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Da er vi oppi 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå