Odesseiron Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Russland, EU og USA møtes i en nervepirrende kamp om den siste gjenværende oljen. Les mer Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Overraskende karakter. Hadde sett for meg 7 eller 8, men ikke alt lever opp til forventningene. Blir nok ikke kjøp fra meg nei. Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Lurer på hvor bra stemmefunksjonen fungerer på Petter Solberg engelsk. ^^ Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Dette er et spill jeg håper havner fort i 200,- hylla, for da skal jeg kjøpe det. Er ingen strategi fan, men Endwar var artig Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Når kommer det ut til pc? Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Når kommer det ut til pc? # Release: Q1 2009 » Er ikke værre enn å søke etter "Tom Clancys Endwar" og sette ordet PC bak. Endret 26. november 2008 av Articfare Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Det beinharde stein-saks-papir-opplegget hørtes nitrist ut. RTS-mutasjon av consolitis-syndromet? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Vet ikke helt om jeg enda har forstått hvordan man spiller dette spillet, men kan det sammenlignes med World in Conflict? Hvis gameplayet ligner wic kan det jo bli artig hvis mange spiller over live. Hvor mange kan delta i multiplayer kamper? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Det er ganske likt World In Conflict i måten det spilles på, ja Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Lurer på hvor bra stemmefunksjonen fungerer på Petter Solberg engelsk. ^^ Butbut.. It isn't only only! Lenke til kommentar
TST Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Når kommer det ut til pc? # Release: Q1 2009 » Er ikke værre enn å søke etter "Tom Clancys Endwar" og sette ordet PC bak. Offisielt foreligger det ingen planer om en PC-versjon av Endwar. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Interessant det med stemmestyring, det ligger potensiale i det som supplement når det gjelder kontrollmetode. AtW Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Stemmestyring kan bli morro! Hadde vært artig om det kom patcher til gamle spill som gjorde at man kunne bruke det til en viss grad. Burde ikke være klin umulig. (Hehe tenk FPS spill.. "SHOOT! SHOOT! SHOOT! SHOOT! SHOOT! RELOAD! SHOOT! SHOOT! SHOOT! SHOOT!" ^^) Så trenger vi bare digre 1 millimeter tykke sammenrullbare paneler som man kan legge på stuebordet. Så kan man lage sitt eget lille Command HQ og spille sånn som de gjør Warcraft 3 her. Ser styggmorro ut. Gi meg det der og World in Conflict (gammel video, men fortsatt artig konsept) Lenke til kommentar
bandyboy Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Har hørt rykter om at onlinekampene skal være mellom Europa og USA, med flere hundre mennesker og vare i flere uker, men jeg er litt redd for hvor avhengighetsskapende dette spillet kommer til å bli XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg