Roug Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg er på utkikk etter ett nytt spill til ps3, men det er så mange å velge mellom, så jeg lurer på om noen her har noen anbefalinger da, har: End war Oblvion Madden 09 battlefield bad company Cod 4 Gta Singstar Heavenly Sword draks fortune Rainbow six las vegas 2 Assassins creed MTS4 Fight Night Star Wars force jeg er på utkikk etter enten fps, eller rpg har fallout til pc liker ikke dead space Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 FPS = cod4 /cod5 RPG = Fallout3 ? Lenke til kommentar
Roug Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Rpg= Fallout 3 ja Fps: Har cod 4 til ps3 og cod 5 til pc Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Kjøp Uncharted, et av de beste spillene så langt. Beste grafikk av alle konsollspill også Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Du må kjøpe LittleBigPlanet, genialt spill. Resistance 2 ser veldig bra ut, betaen var ikke så aller verst og spillet har fått bra kritikk. Motorstorm 2 hvis du liker arcade bilkjøring. Ramius det står at han har Uncharted Endret 26. november 2008 av Sindre :) Lenke til kommentar
Roug Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Har egentlig tenkt på LBP eller Resistance 2 , men er så vanskelig å bestemme seg Trur det heller mot LBP Takk for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå