ebso86 Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Hei! Min søster sitter nede i USA og skulle laste ned en mp3 jeg hadde laget og lagt opp på angelfire.com. Når hon laster den ned går det ikke an å spille av filen. Kommer bare opp "Access denied" Hva er dette? Jeg kodet filen i mp3PRO. Mvh. Erik Lenke til kommentar
Lch Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Angelfire som sperrer enkelte filendelser eller noe? Forutsatt at du har satt riktige rettigheter på filen og PEBCAK. Prøv med å kalle den .bleh eller noe, og få din søster til å skifte filtype på den etterpå. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 Jeg kan jo spille av filen her hos meg! Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Det er sikker satt noe restriksjoner ettersom det er i USA... Prøv å bytte navn som foreslått over... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg kan jo spille av filen her hos meg! Hva mener du? Kan du laste den ned fra Angelfire-kontoen din? Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 Ja jeg kan både laste ned og spille av..... Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 Hehe..... Dere kan drite i denne posten fra nå av... Hun hadde ikke mp3 spiller intallert! Kvinnfolk! Mvh. Erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå