Krillekongen Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hei! Jeg, Speik her på forumet og to til har snekret sammen noe som forhåpentligvis er en morsom, humoristisk låt. Det er en blanding av pop, rock og en smule metall på slutten. Prosjektet er useriøst på et seriøst nivå. Here goes: http://www.myspace.com/helgaband Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Gi gitaristen en stemmemaskin og lær vokalisten å treffe mer enn halvparten av tonene han sikter på. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Jeg hadde en stemmemaskin, og jeg vet at det var en del falske toner inn i bildet. Har du ingenting positivt å si? Lenke til kommentar
The Grand Vizier Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Likte growlingen. Var litt stilig. Teksten hadde noen få morsomme partier også. Bra da når en eller annen lagde lyder i bakgrunnen med stemmer, det var bra laget. Det negative, vel, vokalisten burde kanskje øvd litt mer på sangen. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Synes den litt amatøraktige vokalen gjorde sangen bedre. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Takk for tilbakemeldinger! Ideen var å dele opp sangen i tre; den glade delen, den triste, så den sinte. Det med vokalen er jeg enig i, både det at det var litt falskt, men det gjør og litt av sjarmen til sangen. Vokalen ble spilt litt "fort og gæli" som vi sier i Trøndelag. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg hadde en stemmemaskin, og jeg vet at det var en del falske toner inn i bildet. Har du ingenting positivt å si? Når det starter med en sur gitar og en vokal som ikke treffer eller holder tonen skal det være en jævlig god låt for den skal holde på oppmerksomheten min (eller du skal hete Tom Waits). Dette var dessverre ingen av delene. Men dette er jo ting som er rimelig enkle å rette på da. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Når det starter med en sur gitar og en vokal som ikke treffer eller holder tonen skal det være en jævlig god låt for den skal holde på oppmerksomheten min (eller du skal hete Tom Waits). Dette var dessverre ingen av delene. Men dette er jo ting som er rimelig enkle å rette på da. Da skal jeg huske å stemme gitaren ordentlig neste gang Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Det kan også hende det skyldes teknikken din. Sjekk neste gang om du drar i enkelte av strengene når du tar grepene. Det skal ikke mye til før det da blir urent. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Noted! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå