fox Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Har søkt etter tråd om Boston Legal, fant ikke noe så jeg lager egen tråd om det. Bestilte tv-serien i dvdboks, sesong 1-3. Inntil nu har jeg sett fram til sesong 2 og jeg er nu hekta!!! Fyfaen, en av de beste tv-serie jeg har sett. Hva synes dere om tv-serien? Lenke til kommentar
laurell Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hva handler serien om? drama? action? Hvilken serier vil du sammenligne den med? Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 (endret) law&order? Jeg aner ikke... Tv-serien er en drama sjanger, handler om et advokatfirma i Boston. Det skjer mye bak firmaet, vi følger med to hovedpersoner. Mens resten er folk som kommer og går, vi følger ikke en linje hele tiden. Selv om det er der, vi får også innblikk folks handling. De som kommer og går altså. Endret 26. november 2008 av Fox Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Tv-serien er en drama sjanger... Eller mer presist dramakomedie/satire. Noen som fikk med seg sisteepisoden tidligere i uken. Kunne ikke tenke meg den avsluttningen. Denny og Alan gift Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Law & Order er tungt og og gjerne dystert (spesielt Special Victims). Boston Legal ville jeg kanskje beskrevet som Ally McBeal med mer testosteron. Mindre pinlig føleri, men bittelitt av den samme galskapen. Denny Crane er en morsom nok figur, men James Spader er fantastisk. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Synd at den er kansellert. Digger talene til Spader. Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Ja, han og Denny Crane ^^Pink flamingos Åffer ble serien kansellert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå