archongamer Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Det er både en gratis og en 800mp versjon.. Noen som vet forskjellen? Nedlastingsfilene hadde lik størrelse, så dette lurer jeg også på. Noen? gratis versionen gir deg kun mulighet til å spille Knothole Island med en som har betal versionen. Skal du spille Knothole Island alene må du betale for den. Merkelig hvor vanskelig det skal være for folk, når det står tydelig forklart på fila på xbox live Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 De fleste spillerer jeg har sett fortelle om spillet, har vell egentlig hørt svært fornøyd ut med innholdet du får når du kjøper Fable 2, ettersom jeg har forstått, uten at jeg har noe erfaring med spillet. Men synes derfor det er greit at dem får betalt for det ekstra innholdet, uansett hvor kort etter release ekstra DLC'et kommer. Svært bra gjort av Lionhead å la spillere prøve innholdet i en gratisversjon, dersom de finner noen andre å spille DLC'et, slik at folk kan bestemme seg om det er verd det før eller etter de har sett det. Synes folk bør først vurdere om de får nok for penga når de kjøper spillet, og deretter vurderer om de ønsker å kjøpe mer. Dersom du ikke synes original-innholdet i Fable 2 var nok for penga, så er det liten vits i å tro at ett kjøp av dette vil være verdt pengene også. :-/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg