int20h Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Acer kommer å gjøre 10-tommeren i nett-PC-serien tilgjengelig før påske. Les mer Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Strålende fornøyd med min A150. Skjermen kunne dog vært en god del større, uten at selve PC'en blir noe større. For stor ramme rundt skjermen. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hadde planer om å skaffe meg en netbook på nyåret og dette hørtes ut som noe for meg ihvertfall. Og acer har heller ingen planer om å slutte med linux på netbooks som asus gjør. Fint å ha med seg en maskin på tur for enkel bilderedigering og mer lagringsplass. Den gamle dellen funker fortsatt fint etter mange år og oppgradert minne, men blir i tyngste laget. Der mista ihvertfall asus en kunde. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Kilde på at Asus skal kutte linux på netbooks? Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 De kutter det bare i norden, men det holder for meg. Vil ha en maskin med norsk garanti. DIGI Dagens IT Og digi har som vanlig en idiotisk overskrift. Det blir jo bare værre for hver dag som går jo. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 http://digi.no/php/art.php?id=795759 Snur etter kritikk og lover nye Linux-modeller. Asus Nordic vil likevel ikke stanse salget av Eee-PCer i Norden. Det forteller representanter for selskapet til it24.se. I går sa Anders Haby i Asus at selskapet ikke lenger ville satse på Linux-baserte PC-er på grunn av svakt salg og for mange modeller i porteføljen. I dag er det klart at selskapet i stedet vil introdusere to nye modeller med Linux som operativsystem. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Høres nesten ut som et sikkelig markedsføringsstunt spør du meg. Men det kan vi heller diskutere i tråden for den nyheten (hvis man kommer til mellom slaga). Lenke til kommentar
haalo Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hvis disse har en fornuftig skjermoppløsning er jeg interessert. Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Strålende fornøyd med min A150. Skjermen kunne dog vært en god del større, uten at selve PC'en blir noe større. For stor ramme rundt skjermen. Absolutt helt enig! Lenke til kommentar
Nator Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Det er ikke størrelsen jeg ikke er fornøyd med, men oppløsningen. Størrelsen kan være alt fra 9" til 13" for min del, bare oppløsningen er minst 1200x800... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå