Upsaker Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hei Nå har det vært mye jobbing i det siste og dårlig tid til bildekritikken. Legger ut et bilde jeg tok for et par uker siden. Det var iskaldt, men solnedgangen var fin. Kan være at det kommer mer fra den shooten Større bilde her Exif: Camera: Canon EOS 5D Exposure: 1/400 Aperture: f/1.2 Focal Length: 50 mm ISO Speed: 500 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hvorfor så stor blender og høy lukkertid? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 1, jeg vet det blir skarpt. 2, jeg brukte lengre lukkertid på noen andre bilder jeg tok rett i nærheten så stilte bare raskt lukkertiden. 3, fordi jeg bokehen Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hmm, ok... Jeg vet ikke hvor objetivet ditt yter best, så skal ikke uttale meg om det. Tror bildet ville vært utrolig kult med en lukkertid på rundt 1 min... Det får sprekere farger da, + at vannet ville sett ut som is... Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Det yter nok ikke best der, men det er ikke så langt i fra. Ordentlig stativ ligger et sted på innkjøpslista også. Lenke til kommentar
kjartana Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hei Nå har det vært mye jobbing i det siste og dårlig tid til bildekritikken. Legger ut et bilde jeg tok for et par uker siden. Det var iskaldt, men solnedgangen var fin. Kan være at det kommer mer fra den shooten Veldig flott! Men en ting ødelegger litt for harmonien i bildet, synes jeg. Hadde du beveget deg litt til høyre ville du ha greid å skjule den mindre vakre radiomasten midt i bildet. Den bryter en del med harmonien ellers i bildet. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Takk for det. Masten la jeg faktisk ikke merke til før jeg så nøye etter at du sa det Lenke til kommentar
ttt Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Eit flott bilete. Viss eg skal nemne ein ting eg syns trekk litt ned er det dei lysa ca midt på bilete til venstre. Eg syns desse vart litt forstyrrande og øydelegg litt for idyllen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå