Larsemão Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Hei. Min gamle bærbare er ødelagt, så jeg må kjøpe meg en ny bærbar. Den kommer hovedsaklig til å bli brukt på skolen (derfor foretrekker jeg at den er stille, og har forholdsvis godt batteri), litt spilling som f.eks. cs, bf2, fm09, trackmania og lignende. Den vil nok også bli brukt til å se på film og høre på musikk. Jeg vil ikke gå noe særlig over 7k, helst litt under. (foretrekker også at pcen er mørk/svart xD) Noen som har forslag til pcer ? :- ) Endret 26. november 2008 av Larsemão Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg har en Dell Latitude D531. Den er nokså grei til spilling av litt eldre spill som Far Cry, Trackmania, Left 4 Dead osv. Billig er den òg tror jeg Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Mange som har den i klassa, og jeg er ikke så ivrig på den akkurat Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Anyone? Lenke til kommentar
provolone Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=375531 Du kan jo spare litt til, og kjøpe noe i denne duren... må litt over 7k for å få en "ok" spill-pc... Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Bråker den der noe særlig da? Min forrige var ekstremt bråkete, ikke så morsomt når man sitter med heldagsprøve i engelsk og pcen durer og går som bare det Endret 26. november 2008 av Larsemão Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Bråker den der noe særlig da? Min forrige var ekstremt bråkete, ikke så morsomt når man sitter med heldagsprøve i engelsk og pcen durer og går som bare det De pleier som regel ikke å bråke. Bare når du kjører programmer/spill som krever litt prosessor kraft Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Det er bra.. den forrige begynte å bråke av å kjøre word + winamp ^^ Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 noen som har noen andre alternativer å gi meg enn asus aspire 5930G ? Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 er kanskje macbook et annet alternativ? hvor mye koster en rimelig mac? Lenke til kommentar
joakimahj Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hei. Min gamle bærbare er ødelagt, så jeg må kjøpe meg en ny bærbar. Den kommer hovedsaklig til å bli brukt på skolen (derfor foretrekker jeg at den er stille, og har forholdsvis godt batteri), litt spilling som f.eks. cs, bf2, fm09, trackmania og lignende. Den vil nok også bli brukt til å se på film og høre på musikk.Jeg vil ikke gå noe særlig over 7k, helst litt under. (foretrekker også at pcen er mørk/svart xD) Noen som har forslag til pcer ? :- ) Det er en del fine og "stille" PCèr i f.eks XXL, og andre butikker da. Det er bra kvalitet på dem så det er JO bra. Syntes du burde gå for XXL jeg da, jeg fikk en fin PC der. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Skulle gjerne hatt noen tips til noen alternativer Da jeg var på elkjøp foreslo de blant annet disse: Acer 5530 HP Pavilion dv5 Hvordan er de i forhold til Acer 5930G? Endret 11. desember 2008 av Larsemão Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Kom igjen folkens, hjelp meg. Må snart ut og handle, og da vil jeg gjerne ha noen innspill på hva som er bra og ikke, så jeg ikke ender opp med noe skvip :-) Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 5930g må da være mer eller mindre det beste valget til den prisklassen du setter. Bra batteri, bra ytelse, stygg er den da heller ikke. Mangler bd-spiller, men ikke mange under 7k som har det som standard heller. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Ja, det kan godt være, men jeg syns det hadde vært en fordel om jeg kunne få noen alternativer. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 http://multicom.no/SystemConfigurator.aspx...5;c:100561;fl:0 Hva med denne ? Noen som har erfaringer ? Lenke til kommentar
provolone Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 http://multicom.no/SystemConfigurator.aspx...5;c:100561;fl:0 Hva med denne ? Noen som har erfaringer ? har samme selv, konfigurert opp på cpu, skjerm og minne... funker fett den Lenke til kommentar
provolone Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 http://dinside.no/data/maskinvare/pc--baer.../art797983.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå