LøperFraVevelstad Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) jepp, igår på fotballtrening sa det stopp. kroppen min er sliten generelt, og knærne mine vil ikke mer. knærne mine kan godt takle ett par treningsrunder til, men jeg er kommet til tredje grad av overtrening, ifølge noe jeg leste på nett: 3. smerte i ledd, som påvirker prestasjonsevnen jeg har ont inni knærne når jeg går, og frykter slatters. dette, pluss at når jeg trente på fotballen, så ble hele kroppen sliten. jeg ble ikke sliten med tanke på kondisjon, men sliten i musklene. musklene fikk melkesyre til tusen, noe jeg ikke fikk forrige uke (da var jeg i toppform!), og jeg ble lett svimmel. hva kan jeg gjøre?! Endret 26. november 2008 av Skarpengland Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ta deg ein tur til doktoren du, og førebu deg på ein lengre periode utan nokon som helst trening. Er du overtrent, eller har slatters, må du berre ta det heilt med ro, ingen trening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå