AnaXyd Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Heihei! I fjord brukte vi Partyticket, men på grunn av at disse har så elendig service og aldri svarer på telefoner kan vi ikke ha dette i år. Er det noen som veit om et bra seating system? Vi selger billettene via billettservice.no, så vi trenger ingen bestilling av billetter-del. Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Har ikke billettservice plasseringssystem? Tror ikke jeg vet om noen som kun har plassregistreringa som det er lett å håndtere kun plassregistreringa, siden de jeg vet om i hvertfall krever å ha kontroll over om man har kjøpt billett... Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 (endret) www.geekevents.org har plassregistrering, billett-del, soveoversikt, crewoversikt, crewsøknad osv osv men jeg vet ikke om de har åpent for bare plassregistrering, men ganske greit system edit: Samme greia polarparty bruker Endret 26. november 2008 av DJ Ovin Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 edit: Samme greia polarparty bruker Samme greia som PolarParty ikke er i stand til å bruke selv, selv om de har utviklet den. Anbefaler ikke å bruke Geekevents, selv om det trolig er enklere å få tak i folka som styrer det enn på PartyTicket. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 edit: Samme greia polarparty bruker Samme greia som PolarParty ikke er i stand til å bruke selv, selv om de har utviklet den. Anbefaler ikke å bruke Geekevents, selv om det trolig er enklere å få tak i folka som styrer det enn på PartyTicket. Hehe.. Jeg er vel kaaanskje enig med deg der. Vi skulle egentlig bruke det til sist arr. Det har mange fine greier og features men det er ganske vanskelig å få tak i de/få de til å gjøre noe med problemer. Det vi slet med var forhåndsbetaling, men sett bort fra det er det ganske fint hvis du klarer å bruke det. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 26. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Vi har prøvd geekevents vi også, men det går ikke an å få tak i folka der.. Det er skikkelig dumt at de skal ha så begrenset tilgjengelighet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå