Ohny Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg syns det er så komplisert å sende sms med windows mobile. Kan man ikke gjøre som S60 hvor man taster inn par bokstaver og wips for du opp navnet eller liste over mottakere. Når jeg sender melding, må jeg inn på selve kontaktlista så bla meg gjennom til mottaker. Syns det er så tungvindt man Lenke til kommentar
GbNoR Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg syns det er så komplisert å sende sms med windows mobile. Kan man ikke gjøre som S60 hvor man taster inn par bokstaver og wips for du opp navnet eller liste over mottakere. Når jeg sender melding, må jeg inn på selve kontaktlista så bla meg gjennom til mottaker. Syns det er så tungvindt man Du gjør jo det. Glemme kanskje å bruke DPAD'en for å bla. Eks. Du skal sende melding til Kåre. Du taste inn "K", og får opp f.eks Kenneth+4798765432 så blar du med å trykke venstre side på DPAD'en. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 hvordan mener du? jeg åpner "ny sms". hva skal jeg gjøre ved "Til:"? taste K ? Lenke til kommentar
GbNoR Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 hvordan mener du? jeg åpner "ny sms". hva skal jeg gjøre ved "Til:"? taste K ? Ja. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 hvordan mener du? jeg åpner "ny sms". hva skal jeg gjøre ved "Til:"? taste K ? Ja. og etter jeg har tastet k, hva gjør jeg så? Lenke til kommentar
GbNoR Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 hvordan mener du? jeg åpner "ny sms". hva skal jeg gjøre ved "Til:"? taste K ? Ja. og etter jeg har tastet k, hva gjør jeg så? Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 hvordan mener du? jeg åpner "ny sms". hva skal jeg gjøre ved "Til:"? taste K ? Ja. og etter jeg har tastet k, hva gjør jeg så? Aha! sånn det funker ja... hvordan får jeg den linja hvor det står politi? Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Jeg tipper Politi kommer opp i eksempelet fordi det er den første kontakten som begynner på P? Mulig du må endre fra T9-modus til vanlig bokstavering ("ABC") som input. Det gjelder ihvertfall min HTC Touch Pro. EDIT: Som alternativ til DPAD'en kan du bruke pilene på skjermen (høyre og venstre side for Politi) Endret 27. november 2008 av tendilenz Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 jeg får ikke opp den linjen engang, hvordan setter jeg den på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå