Gå til innhold

Sitater

Thlom

Anbefalte innlegg

Siden jeg synes det er gøy med sitater fra kjennt og mindre kjennte personer, så synes jeg det burde være en tråd med masse sitater i. Skriv ned sitater som du synes er bra. Dette sitatet synes jeg er flott:

En internasjonal politisk allianse er en forening mellom to tyver som har hendene så dypt nede i hverandres lommer at de ikke hver for seg kan plyndre en tredjepart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

men de kan ikke forvente at vi skal tenke selv før etter eksamen eller

de kan ikke forvente at vi skal tenke selv før vi er 18

derfor de har så mange lover vettu

"jeg er ikke 18, jeg kan ikke ta ansvar for mine handlinger" <- skal være ett av mine sterkeste argumenter

Dette var under en diskusjon hvor han sa han skulle klage fordi han får møkka karakterer. Må si han har et poeng der ja...

Så tar vi en annen som nettopp har fått strøm-regninga:

Hæ******* krf .. visst æ fekk vite at æ sku dø, hadde æ f*** mæ sprængt mæ sjøll og krf te hæ******.. Heile j**** stortinget, på stortingsåpninga så hadde æ fått med han der j**** kongen og han ari også. Da hadde æ jo blitt folkehelt og alt.

Og for å ta en jeg selv sa da jeg var på hytten helgen etter jeg hadde fylt 16:

"Pokker, jeg vil ut og boote bilen"

Lenke til kommentar

"He who would sacrifice a little bit of liberty for a little bit of safety deserves neither."

Benjamin Franklin

"I worry about my child and the Internet all the time, even though she's too young to have logged on yet. Here's what I worry about. I worry that 10 or 15 years from now, she will come to me and say 'Daddy, where were you when they took freedom of the press away from the Internet?'"

Mike Godwin, Electronic Frontier Foundation

Lenke til kommentar

There is no such thing as a free press, you know it and I know it. There is not one of you who would dare to write his honest opinion. The business of a journalist is to destroy truth, to lie outright, to pervert, to vilify, fall at the feet of mammon, and sell himself for his daily bread.We are tools, vessels of rich men behind the scenes, we are jumping jacks.They pull the strings ? we dance. Our talents, our possibilities, and our lifes are the properties of these men. We are intellectual prostitutes.

-John Swainton, redaktør i New York Times i sin avskjedstale til de ansatte.

Lenke til kommentar
Ok...jeg kan bare et god sitat fra en fyr og det er stalin som sier
Death og a man is a tragedy. Death of a million is just statistic.

Annet stalinsitat:

Hvis Lenins enke ikke oppfører seg skikkelig, vil vi oppnevne en annen kvinne til å være Lenins enke.

Mao hadde noen gode:

Å granske et problem betyr i virkeligheten å løse det.

Jeg er en munk med paraply, uten hår, uten himmel!

Jeg aner ikke hva han mener med det siste :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...