TrengerLittHjelp Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Lurer på hvilket hovedkort jeg skal kjøpe, rundt 1000lappen. Jeg tenkte MSI KT4V (pga. at det koster 500 på komplett.) Men jeg er ikke sikker på om man kan bruke GeForce FX til det siden det bare er 1,5V AGP? Eller kanskje MSI KT4 ULTRA-SR? Vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Smb Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Hk'ene høres greie ut... Vurder også ASUS og Gigabyte! (Hva skal du forno' med Geforce FX da?? = møkk, bruk heller Hercules!!) Lenke til kommentar
TrengerLittHjelp Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 Kanskje EP-8RDA? Lenke til kommentar
alkazelters Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg tror det er en grunn til at KT4V kortet bare koster 500 kroner på komplett.. Jeg og mange andre har funnet dette kortet svært ustabilt. Men klart, det er jo billig da. Er jo ikke sikkert du vil få noe problemer, men det er i alle fall mye trøbbel med dette kortet. KT4 ultra skal visst være litt bedre men er visstnok også rammet litt av de samme ustabilitetsgreiene. Lenke til kommentar
volumone Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Dessuten er nForce overlegent Via når det gjelder ytelse og jeg regner med at du er ute etter det siden du vurderer FX. Gå for Epox 8rda. Jeg er vertfall storfornøyd (og ja.. du kan stille strømmen agp porten skal få). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå